![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen duurt dat niet lang want ze vallen allemaal tegelijkertijd dood. Of er nu 2 op een IC bed wachten, of 15, dat is kifkif he. En het is dan rapper voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet mij zo denken aan de uitvoering van de doodstraf in bepaalde Amerikaanse staten.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan inderdaad gemakkelijk ontaarden in gezever.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet zoals ik reageren. Ik heb me ook snel laten vaccineren met maar 1 bedoeling en dat was om me zelf te beschermen. Ik deed dat voor mezelf en ga hier nu niet zitten lullen ik dat deed met de gezondheid van mijn medemens in gedachten.
Maar ik ben diep teleurgesteld in de resultaten. En die teleurstelling is voor mij in de vaccins. Er is geen haar op mijn hoofd die nu zijn frustraties zou willen uitwerken op die paar procenten mensen die verkiezen om zich niet te laten vaccineren. U bent ook die teleurgesteld daar zit het hem . Terwijl we nu in tegenstelling tot verleden jaar met 8 maal meer mensen zijn die zijn gevaccineerd is de situatie even zie bijna nog erger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die deze generatie fascisten de gepaste poets lapt, mag zich toch aan een fruitmandje van mij in zijn/haar cel verwachten.
Ze aborteren niet alleen onschuldig leven voor hun eugenetica, ze adviseren nu zelfs gezonde kinderen te injecteren met een mogelijks dodelijke injectie waarvan de lange termijn effecten en effectenrelaties totaal onbekend zijn. Hun dodentol (incl. buitenlands beleid) reikt reeds mijlpalen dat van de nazi voorbij.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 november 2021 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oostenrijk is begonnen en héél Europa zal wellicht volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie denken dat het na verplichte vaccinatie gaat stoppen, zijt ge toch zeer wereldvreemd. Als ge ze toegang tot uw biologie geeft en daar geen enkele rechten tegenover staan (vanzelfsprekende vrijheden roven voor valse veiligheid geldt natuurlijk niet als argument, textbook fascisme he), dan wil ik u toch waarschuwen dat ze nog iets veel erger op het agenda staan hebben. IoB.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 november 2021 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, en dat gaat niks veranderen aan het feit dat we weer overbelaste IC's gaan hebben hoor. En dus weer lockdowns en gans de reutemeteut. Want die vaccins zijn gewoon niet efficient genoeg om dat te beletten.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2021 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk komen er op termijn betere en efficiëntere vaccins die dat probleem tackelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In afwachting: gepensioneerden in lockdown en huisarrest. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2021 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 november 2021 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben aan het zwanzen natuurlijk. Dat zijn gewoon de gevolgen van de zotte "principes" die wij nu aanhangen. In werkelijkheid zou het beter zijn gewoon U corona niet aan te trekken en die paar duizend sukkelaars die niet op IC terecht kunnen een zachte euthanasie te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() En tot zolang mag jij kerst vieren via Skype.
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alles wat teert op een of andere kas?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oostenrijk is nog niet begonnen. De regering heeft dat natuurlijk wel aangekondigd, maar er moet nog veel wetgevend werk worden verricht. Daarnaast is het nu al duidelijk dat burgers en drukkingsgroepen rechtszaken tegen - eens die er gekomen is - die wet zullen laten inleiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |