![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in een fascistisch regime echt geen goed idee om uw kleine als "jood" te laten brandmerken. Zelf kunt ge stoer doen, maar doe hem dat niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens veel gemakkelijker om, eens je je lot in eigen handen hebt, "vrijheidsstrijder" te worden als je een "partij kaart" hebt, dan wanneer je reeds gebrandmerkt bent en al in heropvoedingskampen werd opgenomen he. Ik zou zelfs zeggen, als je echt "met stalen ballen" wil aangeven dat je dat circus niet apprecieert dan: 1) laat je je kleine vaccineren ("lidkaart van de NSDAP") 2) weiger je de corona pas te tonen voor een ski reis en blijf je thuis, als "boodschap van protest". Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 06:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn aanwijzingen dat voor jongens tussen 12 en 15 de gevolgen van vaccins slechter zijn dan die van Covid zelf. Dat volstaat als verklaring. Ze gaan die jongeren nu ook niet ritueel verbranden of zo, en je kan als ouder ervoor waken dat ze niet uitgestoten worden. Misschien wel met de nek aangekeken, maar daar moeten ze dan maar mee leren omgaan, dat is juist een waardevolle les.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 november 2021 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Men moet ook niet overdrijven, die vaccins zijn niet "gevaarlijk". Het is enkel omdat covid zodanig WEINIG gevaarlijk is voor kinderen dat in VERHOUDING die vaccins nadelig zijn. Maar de kans op echt zware problemen is minuscuul, en kleiner dan de kans op een verkeersongeluk. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 06:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle laaghangend fruit dat weinig risico en moeite vraagt, en vermijdt dat ge met een gele ster moet rondlopen, is toch idioot van te weigeren he. Ik heb de indruk dat de meeste mensen nog niet door hebben dat er een regime wissel geweest is. Men ageert nog soms alsof onze burgervrijheden nog bestonden. Dat gaat mensen zuur opbreken he. Het totalitair regime IS ondertussen een feit, en we weten ondertussen dat het NIET WEGGAAT in de komende decennia. Dat er voldoende draagvlak is bij de gehersenspoelde massa om met gestrekt armpje dit regime te steunen. Er is niks meer aan te doen. Nu moeten mensen die dat begrijpen, gewoon in survival mode gaan he. Denken dat men dat zal veranderen is naief. Dat zal wel ineenstorten, maar enkel binnen decennia. Wij zijn nu in 1930, met een Stalin aan de macht he. Het gaat pas ineenstorten in de jaren 80. Denken dat je dit regime gaat omkeren is ondertussen een ijdele hoop. Leer ermee te overleven. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 06:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 november 2021 om 06:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, een goed signaal is precies van uw partij kaart te nemen, en ze weigeren van te gebruiken. Maar ja, DAT vraagt wat "moslim moed" he. Trouwens, zo een test is maar een tijdelijke oplossing. Binnen 6 maanden is dat voorgoed gedaan, en wordt vaccinatie toch gedwongen. En als het niet binnen 6 maanden is, dan is het binnen een jaar, of binnen 2 jaar. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 06:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een volwassene die verder niet veel meer nodig heeft. Ik heb al gezegd dat het mij niet veel kan schelen dat ik morgen dood ga. Dat is iets anders dan dat op de schouders van een kind leggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volwassenen hebben de kaart automatisch als ze het zinnige doen voor zichzelf: zich laten vaccineren. Maar om dan het niet gebruiken ervan te laten wegen als signaal moet je met genoeg zijn. Anders versnel je net de ontbinding van de economie.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de bus nemen naar een of andere manifestatie: je loopt het risico van eronder te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat dom zou zijn als je het niet eens bent met de manifestatie.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, het is niet eens gezegd dat die vaccinatie voor 12-jarigen nefast zou zijn, in de volgende zin.
Ja, voor zware dinges is het vaccin waarschijnlijk "iets" riskanter dan de ziekte zelf, omdat heel weinig kinderen iets "ergs" voor hebben met covid. Maar er is ook een luxe aspect, zoals bij het griep spuitje. Ik neem geregeld mijn griep spuitje uit "luxe" overweging. NIET omdat ik ook maar 10 seconden bang ben van in het ziekenhuis te belanden met griep (dat is niet uitgesloten natuurlijk, maar ik beschouw dat kleine risico niet) maar WEL omdat ik, als ik dan toch griep opdoe, ik MINDER LANG IN BED MOET LIGGEN. Wel, het is goed mogelijk dat het vaccin voor kinderen maakt dat die kinderen, in plaats van een week mottig te zijn, maar 2 dagen mottig zijn van covid. En dat op zich vind ik een voordeel zelfs al staat daar tegenover dat men misschien een wat grotere maar toch nog zeer kleine kans heeft om door het vaccin zware problemen te hebben dan door covid. Kortom, men neemt een klein risico op een groter probleem, om het veel grotere risico op een klein probleempje (een week in bed) te verminderen en U het leven wat aangenamer te maken. Exact wat ik ook doe met het griep spuitje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Bedankt, maar mijn vraag blijft wel geldig. Als er vroeger sprake was van de begroting in evenwicht enzo dan werd daarover gepalaverd, dat stond in verkiezingsprogramma"s etc. Nu blijkbaar niet meer nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Afhankelijk dan van de robuustheid van het kind in kwestie - want de manier waarop jij "lijdt" aan griep is nu ook niet per se de norm.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 november 2021 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |