![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn echter elementaire noodzakelijke vaccinaties. Als er ouders zijn die om principiële redenen hun kinderen misbruiken door ze die vaccins niet te gunnen, dan zijn dat klojo's. Als ze dit doen door verkeerde informatie dan zou daar inderdaad eens mee moeten gepraat worden om ze te overtuigen. Volgens mij niet zo evident. Daar helpt geen open debat want niet op Facebook. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 november 2021 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u zich geroepen voelt om ook op Facebook uw "verlichte ideeën" te brengen, houdt niemand u tegen. Indien niet, niet komen klagen dat er daar bepaalde andere ideeën circuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bidden zelfs voor deze politici en een versneld vaccin. Ik ben toen naar Amerikaanse predikanten gekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de orthodoxen is er hier weinig tot geen verzet. In landen als Griekenland heeft de hoge leiding van de orthodoxe Kerk zich slaafs achter het overheidsbeleid geschaard. Enkele bisschoppen hebben luidkeels geprotesteerd, samen met een behoudend deel van de gelovigen en geestelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat een gemakkelijk excuus
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Dat ze nu ook goedkeuring geven voor kleine kinderen in te spuiten zal zeker niet helpen in het vertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan opnieuw, ik volg het meer Amerikaans dan Europees op. Griekenland is Europa, het schip is hier hopeloos gezonken. Bij orthodoxie denk ik dan meer in de richting zoals Abbot Tryphon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kritische stem weerklinkt nog in bepaalde kloosters, onder de eerder conservatieve stroming bij de lagere geestelijkheid en bij bepaalde bisschoppen. In de meeste orthodoxe landen volgt de synode het overheidsbeleid. Zo heeft de Griekse synode opgeroepen om zich te laten vaccineren. Slechts enkele bisschoppen delen dat beleid niet, onder wie bijvoorbeeld de bisschop van Kythera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op zich een moeilijke situatie waar de misleidingen vooral uit de hand van de overheid komen. Als men dan nog een digital ID met QR code aan het vaccin koppelt, dan is het teken van het beest niet veraf en moeten wij onze positie los van overheden en geestelijke leiders danig evalueren tussen God en onszelf. Iedereen adviseert mij me te vaccineren, maar niemand heeft oor voor onze ethische standpunten vanuit geloofsovertuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één kindervaccin is verplicht. Al de rest is vrijwillig. Nogal vreemd dat u bijna hysterisch doet over wat de overheid zelf tot de vrijwilligheid laat behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt ervan wanneer een kleine kliek van de medische wereld gans de reputatie van dat vakgebied vergooid heeft he, en nu iedereen kan zien wat voor een lulkoek die mensen vertelden. Dan gaat dat overvloeien naar gans het vakgebied, hoe spijtig dat ook moge zijn he. "ge hebt maar 1 woord" niewaar. Spijtig genoeg denken vele mensen dat die onnozelaars "de medische wetenschap" voorstellen in hun geheel, en dus dat gans dat schip gezonken is. Zoals de Schoof altijd zegt "99% van de wetenschappers". Dan zien mensen dus dat "99% van de wetenschappers" dikke zeveraars bleken te zijn he. En gooien ze meteen gans de medische wetenschap met het badwater overboord. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vandenbroucke: “Geen boosterprik? Dan straks ook geen Covid Safe Ticket meer” Voor het zover komt, moet iedereen wel de kans hebben gekregen om een derde prik te halen. “Dat zal vermoedelijk ergens in april zijn. Vanaf dan zal je drie prikken nodig hebben om een groen licht te krijgen op de coronapas", denkt Vandenbroucke. Wie twee keer werd ingeënt, maar niet om een derde prik ging, zal vanaf dan geen geldig Covid Safe Ticket meer hebben. “Het gaat erom een eenvoudige, duidelijke lijn te trekken", legt de minister uit. https://www.hln.be/binnenland/vanden...meer~af62a5aa/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Iedereen met volgelingen, al is het er maar 1, die tegen de totalitaire medisch-fascistische dictatuur ingaat is "ne goeie"
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat CST is gewoon een gedroomd middel voor de overheid om burgers de vrije keuzes te laten nemen die de overheid wenst.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel danig buiten mijn ritme geschud, teveel ballen in de lucht ![]() |
|
![]() |
![]() |