![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar het draadje......
Inderdaad een gewrocht dat de geschiedenis zal ingaan als een van de grootste verwezenlijkingen van Vivaldi......een echte staatshervormende beslissing en ongetwijfeld een administratieve vereenvoudiging van de hoogste orde... Straks gaan alle aktes ,op kosten van de houder,nog notarieel "geneutraliseerd" moeten worden teneinde eventuele genoemde personen er in,dood of levend,overeen te doen stemmen met de nieuwe normen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus als ik wens mee te doen aan een sportwedstrijd voor vrouwen kan dat vanaf nu perfect, ik verklaar dat ik vrouw ben, en kan meedoen bij de vrouwen.
Vele vrouwelijke beoefenaars van competitiesporten zullen blij zijn om mannen te zien deelnemen, die verklaren zich vrouw te voelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OOk mijn naam dient niet op mijn identiteitskaart te staan....
Er kan namelijk een geslacht,afkomst,eventueel zelfs een godsdienstige neiging uit afgeleid worden.... Weg met namen op ID-kaarten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Omdat sommigen gediscrimineerd worden op geslacht? Er worden er ook gediscrimineerd op leeftijd, gaan we dat dan ook verwijderen? En mooie mensen hebben meer succes in het leven, dus doe die foto ook maar weg. En zo kun je doorgaan tot de identiteitskaart leeg is.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is er een debat / enquête in Het Belang van Limburg.
(voorlopige) uitslag: 92% wil het geslacht op de pas behouden. 8% maakt het niet uit of wil het geslacht van de pas. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211130_93435676 Populairste argument "Ja" Het gaat over “ mijn” identiteit ..! Laat “ ze” de keuze of ze het willen of niet ! Populairste argument "Nee" Dit is niet belangrijk. Terwijl het voor andere belangrijk is dat ze zich kunnen identificeren hoe ze zelf willen Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 december 2021 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Via het rijksregisternummer staat uw gender toch op uw identiteitskaart. https://radio2.be/de-inspecteur/je-r...mer-ontcijferd
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen hebben een oneven getal. Juist !!! Een dikke pluim voor de inspecteur van radio 2 ! Interessant voor een debat in het parlement ! Laatst gewijzigd door Boduo : 1 december 2021 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn ze toch al met hun taksen, belastingen en pestwetjes. Trouwens ik denk dat er in Rusland ondertussen minder camera's hangen dan bij ons?
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het wordt steeds gekker maar niet beter.
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2021 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Je kan er mee lachen, maar wettelijk gezien zouden ze je niets kunnen maken
![]() |
![]() |