![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is anti-vaxxer | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 96,15% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus je zegt zelf dat die vaccins dodelijk zijn.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf nog steeds van mening dat elk mens er met doet wat hij/zij wil anders ben je zelfs géén baas meer over je eigen lichaam. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2021 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat maakt het alleen nog maar belachelijker he!
Hebt ge de video bekeken? Valt weinig tegen in te brengen zou ik zeggen. Het beleid wordt meer en meer religieus onderbouwd. Ik vind dat op zich niet raar want dat is wat er gebeurt als je als overheid geconfronteerd wordt met toestanden die niet te beheersen vallen terwijl je toch blijft doen alsof je het wel beheerst. Dan zoek je zondebokken, dan zeg je dat de bevolking stout is en het daarom niet lukt. Dan begin je valse beloftes te maken en uiteindelijk verval je in puur dogmatisch beleid dat niets verandert aan het eigenlijke probleem maar wel heel wat negatieve bijwerkingen heeft (segregatie, economische schade, andere medische schade, etc.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() or mij doet iedereen wat hij/zij wil. Al laten ze zich alle dagen vaccineren.
En ik verwacht van anderen dat ze mijn keuze ook respecteren. Anarchist tot in de kist.
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ja, bekeken. Begrijp dat ze pissed off is. Er zullen idd maar 3 van de 20 lijken die daar lagen aan corona gestorven zijn. Maar wat betekent dat in the big picture? Dat ze het niet vindt kunnen dat haar collega's zelf voor testen moeten betalen? Goed recht om daar tegen te zijn, maar je gaat niet even sociaal guerilla filmpje streamen vanuit een mortuarium waar je werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is een anti-vaxxer eender wie die asociaal is in zijn gemeenschap door het vaccineren niet te promoten/aan te raden/ bla bla.
Natuurlijk zijn er wel gradaties. Vanzelfsprekend zijn er gradaties. Er zijn immers ook gradaties in domheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dezer dagen dus ook corona-virus (en griep- en verkoudheid- ..). En dat is ook lichaamsvreemd. Dat komt dan regelrecht terecht op je longen. Een mens met een gram verstand, verkiest dan het verzwakte spul. Zoals al decennia voor andere zaken aangeraden en toegepast door 99 procent van biologen, waaronder de speciale groep van Toegepaste Biologie, de artsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bron Het enige probleem stellen we vast in de ziekenhuizen waar er een gebrek is aan capaciteit. En wat doet de overheid: dat probleem nog vergroten door mensen buiten te werken die niet gevaccineerd zijn. Terwijl dat in essentie geen enkel verschil maakt in een ziekenhuis aangezien de transmissie nauwelijks geremd wordt door de vaccins. En daar gaat het uiteindelijk toch om: de gezondheid van de patient. Wel, daarbij maakt het nauwelijks iets uit of het verplegend personeel al dan neit gevaccineerd is. Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 2 december 2021 om 21:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is tactiek van belgicisten. En ook van de duivel. Foei !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er antivaxxer? - ja - neen Wie is de president van de US? - ja - neen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog voordat het eerste prikje gezet was, was er eigenlijk al geen sprake meer van oversterfte. Op de grafiek kan je ook zien, dat er elk normaal jaar wel één of twee piekje zijn, maar van begin 2018 tot maart 2020 is er niets. Daarom dat de eerste piek zo hoog was. 2de piek van 2020 zijn zomer maatregelen doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tien van degenen die neen gestemd hebben zijn antivaxxers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er asociaal aan, daar vaccinatie enkel de gevaccineerde aanbelangt? Je laten vaccineren omwille van iemand anders is flauwekul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een antivaxxer is iemand die het nut van vaccins in twijfel trekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezond verstand is niet aan u besteed? Het bewijs dat het vaccin niet werkt zoals een vaccin hoort te werken zie je alle dagen, elk uur, elke minuut in alle media.