![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Ik heb nog nooit iemand aan een lantaarnpaal gehangen of zelfs maar laten hangen. Laat staan een volk uitgemoord.
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 december 2021 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
staan wetten in de weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goed!
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is het nu, weemoedigheid of wat je ooit zei over die 'drukknop'?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overconsumptie = binnen de groep een hogere fractie IZ opnames nodig hebben dan # IZ bedden / bevolking. Als we 1000 corona bedden voorzien, dan is dat ongeveer 1 op 10 000. Elke groep waarbinnen men minder dan 1 IZ opname op 10 000 heeft, doet niet aan overconsumptie. Ik zou met de natte vinger denken dat niet-gevaccineerde 30-ers daartoe horen. Gepensioneerden zitten daar ver over en zijn de grootste groep trouwens. Niet gevaccineerde 50+ waarschijnlijk ook. Eens die eruit, zit ongeveer iedereen onder de 1 op 10 000 en is er geen enkel probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gegeven dat ik wel een groot bakkes op zet, maar besef dat ik waarschijnlijk zal sterven zonder zelfs ooit maar een micro-genocide te hebben gepleegd. En het zijn tenslotte enkel de daden die tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De data is bijgewerkt naar 12 december 2021, dit jaar zijn er dus net geen 1000 mensen meer gestorven dan in 2018. Zelfs als dit vanwege de vaccins is dan nog is er geen reden meer voor wat voor maatregelen dan ook, dat zou net het doel van die vaccins moeten zijn en nu zorgden ze voor net meer maatregelen.
Covid is voorbij, OK, bedankt voor de vaccins (en het uitrekken van de pandemie) en goodbye. https://statbel.fgov.be/en/about-sta...ions/mortality |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze ook statistieken over de huisdieren?
Want die hebben de nazi's ook nog als uitleg voor verder gerek. Bvb deze zomer in NL: https://www.newscientist.nl/nieuws/i...n-hond-of-kat/ Citaat:
Maar niet dus. Ze verzamelen dus actief gegevens. Die vzws zijn staatsaanhang - hun activiteiten worden "betoelaagd", zodanig zelfs dat hun bestaansreden eerder dat is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2000 zaten we op 9.8/1000, in 2020 op 9.4/1000, in 2021 terug op 9.2/1000. Het punt is dus dat er gewoon te weinig sterftes zijn geweest de laatste 30 jaar volgens de bevolkingsgroei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit jaar zijn bijna 5000 zelfstandigen en bijna 5000 ceo's overleden.
Dat heeft trends via het staatsblad kunnen uitpluizen. Was gisterenavond op kanaal Z
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het aantal overlijdens lag in de eerste 9 maanden van 2021 lager dan het verwachte aantal overlijdens" Kortom, het sprokkelhout, opgespaard tijdens die maanden die had moeten doodgaan, heeft het gerokken tot in november. Gelukkig hebben we corona om een beetje de kuis te houden, want wat zouden we anders met dat overschot ouwepeekes doen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is geen sprake meer van een pandemie. Maar je kan er gif op innemen dat de media en staatsvirologen dit zullen toeschrijven aan die experimentele troep die ze vaccins noemen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 31 december 2021 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, maar toch nog even preventief een booster en langs de kassa, en als we ze zo zot krijgen nog een verplichting er door duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vaccins hebben ook ziekenhuis opnames verminderd, maar spijtig genoeg niet in zulke verhouding dat het onmogelijk maakte om te panikeren. Dat was trouwens merkwaardig: de heel sterke afname van het aantal doden speelde blijkbaar geen rol in de paniek. Enkel "ziekenhuisbedden" telde. (vandaar trouwens mijn voorstel om mensen die in het ziekenhuis lagen, af te maken: dat worden dan extra doden waar het ons blijkbaar niet kan schelen, en het maakt dure ziekenhuisbedden vrij, waar we wel voor panikeren). Het enige wat die vaccins gewoon niet gedaan hebben, is het enige waar men zich op gebaseerd heeft om de politiek errond te voeren: besmettingen tegenhouden ![]() |
|
![]() |
![]() |