![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wel, ja. 'normaal leven' voor de meerderheid. Het sociale pasjes systeem is een schandaal, dat geen enkel sanitair nut heeft. De maatregelen viseren vooral zij die geen problemen hebben.
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2021 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2 weken geleden waren we zelfs met meer dan 100000. Op 23 januari volgt er een hele grote Europese manifestatie. Dan zouden we wel eens met 1000000 kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus meer dan 50% van de Belgen is tegen alle maatregelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de evidentie zelve dat 98% van de bevolking puur nadeel ondervindt van de maatregelen. Dat men de meesten daarvan van het omgekeerde heeft overtuigd met totaal waanzinnige propaganda, verandert het feit niet dat ze wel degelijk nadeel hadden, en geen voordeel. Omdat het allergrootste geheim dat niet verteld mag worden, is dat 98% van de mensen die covid opdoen, daar minder last van hebben dan het gemaatregel. Veruit de meeste mensen denken dat ze met covid op IC gaan belanden en misschien zelfs sterven. Dat is hen ingelepeld met totaal misleidende propaganda. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2021 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig onderbouwde onzin Patrick. Chapeau !
Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 december 2021 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, gewoon factueel. 98% van de burgers ondervinden meer nadeel van het gemaatregel dan van covid. Maar zij vrezen, omdat men hen schrik heeft aangejaagd, dat covid heel gevaarlijk is.
Men vertelt nu al anderhalf jaar totale onzin over corona, op TV, door professoren, met emo beelden. Geen wonder dat de meeste mensen daar een totaal verkeerd beeld van hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2021 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sjjt, ni te veel waarheid tegen Henri1 vertellen. Hij heeft een serieus cognitief dissonantie-virus opgedaan.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of met de verplichting van mondmaskers voor 6-jarigen? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 december 2021 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg dagelijk advies van mijn medewerkers. Soms volg ik dat advies, soms niet. Wat zou anders het nut zijn van een manager als die gewoon blindelings zijn medewerkers zou volgen. Ze mogen mij altijd overtuigen met goeie argumenten en ik sta daar altijd voor open. Als ze een goeie case hebben dan ga ik die uiteraard volgen, maar dat is zeker niet altijd het geval. In deze kunnen we zowieso stellen dat het advies van de GEMS dramatisch is. Het is dus al waanzinnig dat er ook maar iets wordt gevolgd van wat die kwakzalvers allemaal aanbevelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al vele malen is het onderstreept door de politici zelf: de politiek beslist, niet de virologen, niet de experten van dit of dat. Het is aan de bevoegde politici om een beslissing te nemen, want zij zijn daartoe gemachtigd. Een "advies" is niet meer dan een "advies". Geen dwingend opgelegd lijstje. U hebt blijkbaar problemen met de werking van een democratische rechtstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het OCAD al een rapport schrijft over o.m. de afkalvende steun van de bevolking aan het coronabeleid, mag men inderdaad aannemen dat de ontevredenheid veel breder en groter is dan de politici wenselijk achten, en al lang niet meer samenvalt met de groep mensen die zich niet heeft laten vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat belangrijk is in dat soort systemen dat op expertise is gebaseerd is de keuze van die experts. Ik citeer hier Prof. Pierre Verjans uit 2015: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |