![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd? | |||
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! |
![]() ![]() ![]() |
32 | 53,33% |
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 46,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Die spelling is al in de jaren 50 afgeschaft - zelfs mijn grootouders spellen al decennia niet meer zo. 3. Die malloten van de BUB gebruiken de spelling 'Vlaamsch' en 'volksch' wel eens om elk 'Vlaams' denken verdacht te maken, daarom. 4. Mijn appreciatie voor 's-Hertogenbosch wordt plots een stuk minder, als je zo begint te zeuren (ik was er vandaag nog, trouwens).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 16 december 2004 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() De mens heeft het recht om zich veilig en thuis te voelen in zijn eigen omgeving. Als je personen om je heen ziet die er uitzien zoals jezelf en zich gedragen zoals jezelf, dan geeft dat een gevoel van veiligheid en zekerheid. Als dat niet het geval is voel je je onbehaaglijk. Tenzij je net uit bent op een zekere spanning. Vraag is hoeveel % van de mensen een samenleving leuk vinden waar spanningen eerder regel dan uitzondering zijn.
Nu zijn het de extreem xenofielen die de lakens uitdelen en hun persoonlijke voorkeuren aan de rest van de samenleving opdringen. Wie zegt dat het morgen niet anders zal zijn?
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 16 december 2004 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Dus: Iemand is blank, lijkt om mij, draagt dezelfde soort kleren, lacht vriendelijk op straat --> geeft gevoel van veiligheid (ook al verkracht hij zijn kinderen en slaat hij zijn vrouw thuis) Iemand met een andere huidskleur en een andere smaak van kledij jaagt mij angst aan? (ook al is het de braafste man die hard werkt om zijn kinderen te voeden en mee te bouwen aan onze samenleving) juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu ik ben al blij dat we openlijk kunnen discussiëren met mensen met extreem-rechtse ideeën, en ik meen dat!!! Maar als ik gasten als bv. Wolf, Zuiveraar, Killallah hoor, dan verschiet ik echt van hoe laag je aan wal kan geraken. Ik respecteer ieders mening maar er bestaan toch grenzen in mijn liberaal denken.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad hij praat mij onder tafel, hij luistert zelfs nooit naar wat ik zeg en heeft altijd gelijk, alleman heeft het immers gezegd. En nee het is geen Marokkaan. De dag dat ik bang over straat moet lopen is nog veraf hoop ik voor u. Zelfverdediging staat nog steeds in ons strafrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was er nog geen geld voor luxedouches. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Immers, wat ik leuk of niet leuk vind maak alleen IKZELF uit en niemand anders. De beide begrippen "rascisme" en "discriminatie" zijn door de Linkse Kerk volledig uit hun context getrokken en worden al enkele tientallen jaren misbruikt om onze medeburgers, die niet zo erg gecharmeerd zijn van de eindeloze instroom van nietsnuttende allochtonen, de mond te snoeren. Daar moeten we niet meer intrappen en de extreem-linkse bandieten duidelijk maken dat weldenkende Belgen niet gediend zijn van hun infantiele utopie van een z.g. multiculturele samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 18 december 2004 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
8) Ik wou dat ik echt zo'n knopje in mijn hersenen had als de linksen, wat zou het leven dan gemakkelijk zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Neen, helemaal niet verkeerd. Een gezonde natuurlijke afkeer ter bescherming van de soort.
|
![]() |
![]() |