![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens mijn info is Jan Jambon (sjang sjink) een nakomeling van Gilbertus Lonchambon (geboren in Frankrijk) die in 1773 in Eisden (Maasmechelen) overleden is. Laatst gewijzigd door pajoske : 10 december 2021 om 08:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Hoe een vrouw uit Vucht in Zierikzee/Zeeland terechtkomt weet ik ook niet. Laatst gewijzigd door pajoske : 10 december 2021 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo'n beetje de bedoeling dat er tijdens de feestdagen wordt versoepeld ? Om 23 uur naar huis gaan op oudejaar vind ik toch maar niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jan zijn gevoel en gedachten zijn in tweestrijd. Hij weet niet meer met wat hij goed doet. Die man heeft duidelijk professionele begeleiding nodig.
Straks krijgen we nog te horen dat hij een burn-out heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloven laat ik aan jou.*
Ik zal wel voor je denken. ![]() * ->Vrij naar Christopher Hitchens
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feiten -aka realiteit- zien is dat voor mij ook. Ne vous en déplaise.
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou hakkelende Jan aan het dementeren zijn?
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Domper op de feestvreugde: zelfs met modern ventilatiesysteem en dakpanelen haalt testevent in Versuz CO2-norm niet
Het experiment dateert reeds van 17 september. Toen sloegen ventilatieprofessor Bert Blocken (KU Leuven) en 1.400 fuifnummers de handen in elkaar om te bestuderen hoe een grote rol aerosolen spelen in het nachtleven. Een behoorlijk grote rol, zo blijkt nu uit de resultaten. Zelfs met het moderne ventilatiesysteem waarover de Hasseltse discotheek beschikt, geopende dakpanelen en een verminderde capaciteit was het moeilijk om het aantal speekselpartikeltjes onder het risiconiveau te houden. https://www.hln.be/binnenland/domper...niet~a3a56309/ Toch wel straf dat het zo lang geduurd heeft om die resultaten bekend te maken. Ingenieurs geven niet zo graag toe dat iets fysiek onmogelijk is met de kennis en de middelen waarover ze beschikken, dat is vanuit menselijk standpunt begrijpelijk. De vraag is in welke mate de samenleving daarvoor moet boeten, voor het besef dat wetenschap en techniek niet alles gaat oplossen in sommige harde koppen doordringt en luidop mag gezegd worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Als de golf reeds aan het afbouwen is, is het toch niet meer dan normal dat de kinderen volgende week naar school kunnen gaan? En dat hun mondmasker niet meer hoeft... De golg is immers gekeerd voor deze maatregel, want effect van een maatregel is twee weken...
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn dat zomaar normen die men ergens uit een dikke duim heeft gezogen ? Ten tweede, hoeveel vermindert men het aantal besmettingen met die dingen ? Heeft men dat gemeten ? Zolang men geen geijkte echte besmettingsexperimenten doet, gaat men daar niet veel van weten he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het artikel staat wel dat ze ook aerosolmeters gebruikten. Maar daar mogen we dan geen resultaten van weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Door vertrouwen te hebben in de Chinese overheid.