![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , ik heb ook een jaarlijkse griepspuit , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar in ieder geval zonder dwang.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja , zolang gij niemand in uw dood meeneemt , doe maar op !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 december 2021 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Liever puur-bloed dan onrein.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt gij bij een ziekenkas aangesloten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het is inderdaad duidelijk. Met vaccins en maatregelen is de sterfte ongeveer hetzelfde als voor de pandemie.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste daling in doden zien we trouwens in de groep 85+, daar waar de vaccins bijna niet werken. Vaccins zijn dus niet de reden, wel dat de zwakken er vorig jaar al uit gingen. Je kunt maar 1 keer dood gaan en de rest is nu grotendeels immuun door besmetting, letterlijk elk rusthuis werd besmet. Dat sprookje van vaccins en maatregelen kun je dus wel vergeten, als je eerlijk bent tegen jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het normale sterfte cijfer =+-10.5/1 000 maar sinds 2000 zitten we op +/-9/1 000. Je kan dus stellen dat er gedurende 20 jaar 17 500 overlijdens zijn uitgesteld geweest. En we zelfs dan nog slechts een oversterfte van +/-13 500 overlijdens hebben in 2020 tegenover 2018. Dat terwijl we in 2020 nog steeds op slechts +/-9.8/1 000 overlijdens zitten. Dus nog +/-8 000 overlijdens te weinig in 2020 tegen de normale sterftecijfers van +/-10.5/1 000. Om een volledige correct van de overbevolking door hoog bejaarden veroorzaakt door uitgestelde overlijdens te krijgen, zouden er nog +/-353 000 extra overlijdens moeten plaats hebben enkel in België |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het mooie ervan is dat het allemaal dubbel gevaccineerde en geroosterde mensen gaan zijn. hoe gaan ze dat uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vaccin zorgt er voor dat je antistoffen aanmaakt om de uitbraak van de ziekte te verminderen of te vermijden. Doch als je al verzwakt bent, heeft een vaccin geen zin. Daar deze verzwakte slechts beperkt tot geen antistoffen meer aanmaken. Vele van hen leven in medisch gestolen tijd. En alle corona-ellende gaat blijven duren tot het ogenblik dat men terug aanvaard dat het sterftecijfer 10.5/1 000 moet zijn en niet 9 of minder/1 000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De pausen en bisschoppen krijgen een proces en strafmaat zoals William Wallace en met de pastoors en kerkgangers zijn we iets milder en hebben recht op een kort snokske van het koord ergens op de E40 tussen Eupen en Jabbeke. |
|
![]() |
![]() |