![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 20 december 2021 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of mestkever.
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een neger een aap noemen, vergelijken met (om er één uit te pikken) een domoor een ezel noemen ...
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn allemaal vergelijkingen mens/dier
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() De ene vergelijking op basis van kleur (geen keuze); de andere allemaal op basis van karakter of andere kenmerken wel een keuze mee gemoeid is; of gewoon evolutie (bejaarde) wat iedereen doormaakt.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 20 december 2021 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Een domme neger mag je uiteraard een ezel noemen.
Een neger die alle dagen in de zetel ligt, mag je uiteraard een luiaard nomen. Maar een neger (zonder meer) een aap noemen ...
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze om die reden al in hun zwarte kont gebeten zijn kunnen ze beter tussen hun soortgenoten gaan wonen. In Afrika. Heb je die eigenlijk al eens geboren zien worden? Dat lijkt wel sterk op een aapje hé... ![]() Een aantal jaar geleden zagen we een koppel met hun kleintje en we hebben toch meer dan 1 keer moeten kijken of het nu een mensenkindje of een aapje was. De woke-shit loopt de spuigaten uit vandaag. ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2021 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Woke kul loop de spuigaten uit. Dat heeft echter niets te maken met wat daarboven staat beschreven. Maar goed. Het zal wel aan mij liggen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is iedereen meteen beledigd. Zijn het de Joden niet, het zijn de negers, de islamieten, de homo's, de lesbo's, de flikken, de politiekers, het zorgpersoneel, de groenen....het stopt niet meer.
De pot op. Als ik een neger in sommige omstandigheden een aap wil noemen zal ik dat doen. Ook voor een witte gebruik ik "aap" als het toepasselijk is, dan is er geen onderscheid naar kleur. Desmond Morris schreef er zelfs een boek over, "De Naakte Aap"
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2021 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
... op basis van hoe ze zich gedragen. En als een zwarte zich als een aap gedraagt, dan noem ik dat een aap. Mij maakt geen fluit uit of iemand wit, zwart, grijs, geel of rood is. Maar ik ga geen mensen aap noemen, gewoon omdat ze bruin of zwart zijn ... Die nuance snap je toch?
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot het eens zal botsen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ik zie desondanks gewoon geen enkele rationele reden om mensen, puur op basis van huidskleur 'aap' te noemen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt er u denken dat de mens enkel rationeel handelt? Mensen zijn van nature racist en al zeker niet louter rationeel in hun denken en handelen. Dat krijg je er nooit uit. Iedereen discrimineert. Door alles verplicht op een hoopje te gooien, de multicul op te dringen, versterk je enkel deze menselijke eigenschap. Als de culturele verbinding met de leefomgeving, de "roots" (zie de serie), verdwijnt wordt de voedingsbodem voor racisme er des te erger op.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2021 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal mij niet geliefd maken bij de Club supporters, maar Hans Vandeweghe heeft gelijk.
https://www.demorgen.be/sport/de-har...lgie~b961c6c7/ Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 december 2021 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Problemen hebben met bepaalde woke uitspattingen is voor sommigen hetzelfde als alle "zwarte mensen" apen noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook iets soortgelijks meegemaakt, maar dan de vader van een van de voetbalmakkertjes van mijn zoon. Die papa was een middelgrote industrieel en kwam altijd gedistingeerd over ... tot ik hem ook eens naar zijn kleine (die wel talent had) hoorde roepen van die andere zijn poten over te stampen. Op het voetbalveld zie je ook zeer vaak echt onheuse dingen. Van onsportief tot regelrecht agressief. In de vergaderingen van de besturen zal het wel idem dito zijn, maar dan met geld en co. Voor mij: op en naast het veld, staat het rioolputteke van onze samenleving.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel eigenlijk:
dat is geen racisme, dat is geen discriminatie, dat is gewoon vuilbekkerij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |