![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen mee drinken, kaart spelen of vogelpikken, en zingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nie slim.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verrassing: er is een pandemie. En dat klotevirus trekt zich geen bal aan van jouw en mijn sociale bezorgdheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar niemand die u tegenhoudt als ge het toch doet.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niemand die u manu militari uit uw bed gaat sleuren om u alsnog een condoom aan te trekken.
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar blijf dan ook weg van het café van de schoof als het verkeerd loopt.
Plezier maken op een ander en dan smeken dat ze de deur open doen om jou op te lappen is er wat over niet?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo werkt onze gezondheidszorg niet. Of denkt u dat ze dronken bestuurders weigeren op de spoed? Of skiërs met beenbreuken? Waarom zouden we voor deze ene risicogedraging een uitzondering maken terwijl we dat niet doen voor alle andere risicogedragingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
De pandemie niet. Maar die waren er al voor wij er waren, en die zullen er nog altijd zijn als wij al lang dood zijn. Dus "why bother, brother?"
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, we hebben hier zelfs onze eigenste Panda die zelfs een vaccinatie dwang wil omdat hij dan in de illusie verkeert dat we dan EINDELIJK al die gepensioneerden zullen laten kreperen op de parking van het ziekenhuis en geen maatregelen meer zullen nemen, wat er ook moge gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Mensen dienen eerst hun angst te verliezen zodat ze terug voor hun vrijheid durven opkomen. Die angst wordt dagelijks aangewakkerd via de media. Mensen die prikloos aan de kant blijven staan in heel dit spectakel worden als zondebok voorgesteld. Stilaan knabbelt men aan die groep en eens hij klein genoeg is volgt de poging tot genadeslag door een vaccin verplichting. Zelfs een sterk afgenomen virus gevaar zal zo'n verplichting niet tegenhouden. Het gaat niet om volksgezondheid hier.
Enkel collectieve actie om op te komen voor onze rechten zal dit proces stoppen. Gelukkig heb je ook gevaccineerden die niet de totalitaire toer willen opgaan. Wat dan weer ervoor zorgt dat de overheden een verdeel en heers spel zullen pogen spelen tussen beide groepen. Ondertussen dat men kwebbelt over de vaccins worden vrijheden verder afgenomen. Als we straks afhangen van ingeplante chips of codes op een gsm heeft uiteindelijk zelfs de Belgische staat niet meer de controle in handen. Uiteindelijk is heel het land hier slachtoffer. De ene 'onderdaan' al meer gewillig dan de andere. Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2021 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
2 2 2 2 2 2 2 The push for freedom starts at politics.be
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 december 2021 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Wij vechten ook voor jouw vrijheid.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 december 2021 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben namelijk met genocidale darwinisten te maken die zich verheerlijken in boze werken.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik mij laat vaccineren is dat mijn probleem. Laat de gevaccineerden dus ook met gerust. Maar ik vermoed dat het eerder om de maatregelen gaat. En dat is inderdaad een collectief probleem waar uiteindelijk de onkwetsbaren ook slachtoffer van worden. En dat aspect begrijp ik wel. Iemand van 20 of 30 zou uiteindelijk zonder zorgen moeten kunnen leven zoals 2 jaar geleden. Dan hebben we het nog niet over de kindjes, want dan krijg ik echt krampen. Niks te vaccinatie. De maatregelen, daar ligt het zwaartepunt, en zondag is er blijkbaar iets op til in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Het is nu volgens sommigen al eerder een endemisch eerder dan een pandemie gegeven, maar nog niet iedereen loopt in de vaccinatie pas dus men kan de pandemie logica nog niet los laten. Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2021 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat dat duidelijk is.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg altijd dat discussiëren met eensgezinden niet altijd zo leuk is. Als ik eens het geluk heb aan tafel te kunnen zitten met een echte sos of tsjeef, man mijn avond kan niet meer stuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() en kan er iemand mij eens melden waarom dit topic naar koetjes en kalfjes werd verplaatst? Komen we te dicht bij de waarheid misschien?
@ Redactie; totaal ongepast, en geenszins te verantwoorden, dit levensbedreigend onderwerp af te doen als een fait-divers.