Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2021, 14:45   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In uw café zitten ondertussen heel veel mensen die zich gedwongen voelen omdat ze anders nergens meer naar toe kunnen.
Ze zijn welkom.
Ze mogen mee drinken, kaart spelen of vogelpikken, en zingen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 14:47   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Helemaal niet.

Ik behoor tot de gevaccineerden. Maar ik zit veel liever in het kamp 'blaast'em op'

Waarom gaat u er van uit dat gevaccineerden ook per definitie voorstander zijn van al die coronamaatregelen?

Ik ben een gevaccineerde die absoluut niet uw café wil zitten.

Uw café:
- sluit om 23u
- eist dat men mondmaskers draagt bij het verplaatsen
- eist een CST bij het binnenkomen
- heeft beperkingen op het aantal gasten aan tafel,...

Het café van Gunter5148:
- is open zolang de cafébaas het wil
- eist geen mondmaskers
- eist geen CST
- heeft geen beperkingen op het aantal gasten

Het café van Gunter lijkt me veel plezanter.
Naast de pot pissen zonder condoom is ook plezanter dan met al het gedoe van een condoom.
Maar nie slim.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 23 december 2021, 14:49   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Totalitaire staten bestaan per goedkeuring van de onderdrukten. In ons geval zijn dat de gevaccineerden en de niet-gevaccineerden. Als die tesamen tegen de miniscule groep force-vaxxeurs en vax-verbieders zeggen, piss off, dan is’t morgen gedaan met deze compleet idiote onzin.
Ik vind het verschrikkelijk dat je toestemming moet krijgen van de totalitaire staat om een sociaal leven te hebben, maar toegeven aan de chantage is nog veel erger, want daarmee geef je stilzwijgende instemming.
Dat klopt allemaal, zelfs al is het wat hoogdravend.

Maar verrassing: er is een pandemie. En dat klotevirus trekt zich geen bal aan van jouw en mijn sociale bezorgdheden.

Oud 23 december 2021, 14:58   #24
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Naast de pot pissen zonder condoom is ook plezanter dan met al het gedoe van een condoom.
Maar nie slim.
Maar niemand die u tegenhoudt als ge het toch doet.
Oud 23 december 2021, 15:02   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Maar niemand die u tegenhoudt als ge het toch doet.
En niemand die u manu militari uit uw bed gaat sleuren om u alsnog een condoom aan te trekken.
Oud 23 december 2021, 15:08   #26
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het café van Gunter lijkt me veel plezanter.
Maar blijf dan ook weg van het café van de schoof als het verkeerd loopt.
Plezier maken op een ander en dan smeken dat ze de deur open doen om jou op te lappen is er wat over niet?
Oud 23 december 2021, 15:32   #27
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Maar blijf dan ook weg van het café van de schoof als het verkeerd loopt.
Plezier maken op een ander en dan smeken dat ze de deur open doen om jou op te lappen is er wat over niet?
Daar zit ergens iets in.

Maar zo werkt onze gezondheidszorg niet. Of denkt u dat ze dronken bestuurders weigeren op de spoed? Of skiërs met beenbreuken?

Waarom zouden we voor deze ene risicogedraging een uitzondering maken terwijl we dat niet doen voor alle andere risicogedragingen?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 15:33   #28
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat klopt allemaal, zelfs al is het wat hoogdravend.

Maar verrassing: er is een pandemie. En dat klotevirus trekt zich geen bal aan van jouw en mijn sociale bezorgdheden.
inderdaad, en ik trek mij geen kloten aan van dat virus. als gij en ik ons nu eens samen geen kloten aantrekken van het virus, dan is totalitaire staat VOORBIJ.

De pandemie niet.

Maar die waren er al voor wij er waren, en die zullen er nog altijd zijn als wij al lang dood zijn.

Dus "why bother, brother?"
Oud 23 december 2021, 16:15   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom gaat u er van uit dat gevaccineerden ook per definitie voorstander zijn van al die coronamaatregelen?
Inderdaad, we hebben hier zelfs onze eigenste Panda die zelfs een vaccinatie dwang wil omdat hij dan in de illusie verkeert dat we dan EINDELIJK al die gepensioneerden zullen laten kreperen op de parking van het ziekenhuis en geen maatregelen meer zullen nemen, wat er ook moge gebeuren.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 16:44   #30
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Mensen dienen eerst hun angst te verliezen zodat ze terug voor hun vrijheid durven opkomen. Die angst wordt dagelijks aangewakkerd via de media. Mensen die prikloos aan de kant blijven staan in heel dit spectakel worden als zondebok voorgesteld. Stilaan knabbelt men aan die groep en eens hij klein genoeg is volgt de poging tot genadeslag door een vaccin verplichting. Zelfs een sterk afgenomen virus gevaar zal zo'n verplichting niet tegenhouden. Het gaat niet om volksgezondheid hier.

Enkel collectieve actie om op te komen voor onze rechten zal dit proces stoppen. Gelukkig heb je ook gevaccineerden die niet de totalitaire toer willen opgaan. Wat dan weer ervoor zorgt dat de overheden een verdeel en heers spel zullen pogen spelen tussen beide groepen. Ondertussen dat men kwebbelt over de vaccins worden vrijheden verder afgenomen. Als we straks afhangen van ingeplante chips of codes op een gsm heeft uiteindelijk zelfs de Belgische staat niet meer de controle in handen. Uiteindelijk is heel het land hier slachtoffer. De ene 'onderdaan' al meer gewillig dan de andere.

Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2021 om 16:47.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 16:46   #31
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Mensen dienen eerst hun angst te verliezen zodat ze terug voor hun vrijheid durven opkomen. Die angst wordt dagelijks aangewakkerd via de media. Mensen die prikloos aan de kant blijven staan in heel dit spectakel worden als zondebok voorgesteld. Stilaan knabbelt men aan die groep en eens hij klein genoeg is volgt de poging tot genadeslag door een vaccin verplichting. Zelfs een sterk afgenomen virus gevaar al zo'n verplichting niet tegenhouden. Het gaat niet om volksgezondheid hier.

Enkel collectieve actie om op te komen voor onze rechten zal dit proces stoppen. Gelukkig heb je ook gevaccineerden die niet de totalitaire toer willen opgaan. Wat dan weer e voor zorgt dat de overheden een verdeel en heers spel zullen pogen spelen tussen beide groepen. Ondertussen dat men kwebbelt over de vaccins worden vrijheden verder afgenomen. Als we straks afhangen van ingeplante chips of codes op een gsm heeft uiteindelijk zelfs de Belgische staat niet meer de controle in handen. Uiteindelijk is heel het land hier slachtoffer. De ene al meer gewillig dan de andere.
2
2
2
2
2
2
2
2

The push for freedom starts at politics.be

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 december 2021 om 16:52.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 16:49   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou er dan gebeuren?
Titel: "Als we nu collectief eens zeggen; blaast’em op."
Spreek in de eerste plaats voor jezelf Gunther.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 16:53   #33
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Titel: "Als we nu collectief eens zeggen; blaast’em op."
Spreek in de eerste plaats voor jezelf Gunther.
we zijn nu collectief beroofd van onze vrijheid. Ik mag nu niet voor mezelf spreken.

Wij vechten ook voor jouw vrijheid.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 december 2021 om 16:54.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 17:15   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we zijn nu collectief beroofd van onze vrijheid. Ik mag nu niet voor mezelf spreken.

Wij vechten ook voor jouw vrijheid.
Zelfs als ge velen kunt bewijzen dat het na 100% vaccineren nog niet zal veranderen, dan nog willen ze dat gij en ik ons vaccineren en verheugen ze zich in die plicht. Ze voelen namelijk dat zij die streed leveren terwijl ze opgejut werden door allerlei narratieven. Als wij dan gevaccineerd worden na hun dwang hebben ze hun grote gelijk gehaald, en als we daarin sterven is dat evengoed meegenomen.
We hebben namelijk met genocidale darwinisten te maken die zich verheerlijken in boze werken.
Oud 23 december 2021, 17:30   #35
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zelfs als ge velen kunt bewijzen dat het na 100% vaccineren nog niet zal veranderen, dan nog willen ze dat gij en ik ons vaccineren en verheugen ze zich in die plicht. Ze voelen namelijk dat zij die streed leveren terwijl ze opgejut werden door allerlei narratieven. Als wij dan gevaccineerd worden na hun dwang hebben ze hun grote gelijk gehaald, en als we daarin sterven is dat evengoed meegenomen.
We hebben namelijk met genocidale darwinisten te maken die zich verheerlijken in boze werken.
Wadist ? Als ge u niet laat vaccineren is dat uw probleem, daar heb ik geen last van.
En als ik mij laat vaccineren is dat mijn probleem. Laat de gevaccineerden dus ook met gerust.
Maar ik vermoed dat het eerder om de maatregelen gaat. En dat is inderdaad een collectief probleem waar uiteindelijk de onkwetsbaren ook slachtoffer van worden. En dat aspect begrijp ik wel. Iemand van 20 of 30 zou uiteindelijk zonder zorgen moeten kunnen leven zoals 2 jaar geleden.
Dan hebben we het nog niet over de kindjes, want dan krijg ik echt krampen. Niks te vaccinatie.
De maatregelen, daar ligt het zwaartepunt, en zondag is er blijkbaar iets op til in Brussel.
Oud 23 december 2021, 17:32   #36
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wadist ? Als ge u niet laat vaccineren is dat uw probleem, daar heb ik geen last van.
En als ik mij laat vaccineren is dat mijn probleem. Laat de gevaccineerden dus ook met gerust.

Maar ik vermoed dat het eerder om de maatregelen gaat. En dat is inderdaad een collectief probleem waar uiteindelijk de onkwetsbaren ook slachtoffer van worden. En dat aspect begrijp ik wel. Iemand van 20 of 30 zou uiteindelijk zonder zorgen moeten kunnen leven zoals 2 jaar geleden.
Dan hebben we het nog niet over de kindjes, want dan krijg ik echt krampen. Niks te vaccinatie.
De maatregelen, daar ligt het zwaartepunt, en zondag is er blijkbaar iets op til in Brussel.
Ja zo zou het moeten zijn. Mensen mogen zoveel in hun lijf spuiten als ze willen, maar je leest reacties op dit forum van anderen hopelijk ook?
Oud 23 december 2021, 17:35   #37
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eens kinderen gevaccineerd en daarna de nog niet gevaccineerden verwacht ik dat men van strategie zak veranderen. Dsn is het niet meer nodig mensen tegen elkaar op te zetten en zal een zekere zalving gebeuren. De angsstrategie zal dan vervangen worden door de nadruk op het belang van preventie van toekomstige virussen. De pandemie zal voorbij verklaard worden. Nee, 'verslagen' verklaard (de indruk van controle door menselijk ingrijpen in stand houdend). Cijfers zullen op de achtergrond komen te staan ongeacht de cijfers.

Het is nu volgens sommigen al eerder een endemisch eerder dan een pandemie gegeven, maar nog niet iedereen loopt in de vaccinatie pas dus men kan de pandemie logica nog niet los laten.

Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2021 om 17:38.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 17:37   #38
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Een kinderen gevaccineerd en daarna de nog niet gevaccineerden verwacht ik dat men van strategie zak veranderen. Dsn is het niet meer nodig mensen tegen elkaar op te zetten en zal een zekere zalving gebeuren. De angsstrategie zal dan vervangen worden door de nadruk op het belang van preventie van toekomstige virussen. De pandemie zal voorbij verklaard worden. Het is nu volgens sommigen al eerder een endemisch eerder dan een pandemie gegeven, maar nog niet iedereen loopt in de vaccinatie pas dus men kan de pandemie logica nog niet los laten.
Ter meerdere eer en glorie van een politieker, expert of oligarch laat ik mij niet chanteren. Al ben ik de allerlaatste niet-gevaccineerde.
Ik hoop dat dat duidelijk is.
Oud 23 december 2021, 17:37   #39
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja zo zou het moeten zijn. Mensen mogen zoveel in hun lijf spuiten als ze willen, maar je leest reacties op dit forum van anderen hopelijk ook?
Ja CUFI.
Ik zeg altijd dat discussiëren met eensgezinden niet altijd zo leuk is.
Als ik eens het geluk heb aan tafel te kunnen zitten met een echte sos of tsjeef, man mijn avond kan niet meer stuk.
Oud 23 december 2021, 17:39   #40
gunter5148

Standaard

en kan er iemand mij eens melden waarom dit topic naar koetjes en kalfjes werd verplaatst? Komen we te dicht bij de waarheid misschien?
@ Redactie; totaal ongepast, en geenszins te verantwoorden, dit levensbedreigend onderwerp af te doen als een fait-divers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be