![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Ga je mee betogen? | |||
Ja, ik zal aanwezig zijn |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Nee, ik ben dolgelukkig met de huidige coronamaatregelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Ik ben niet tevreden met de huidige coronamaatregelen maar betogen vind ik een brug te ver |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
De cultuursector interesseert me geen reet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het Sint-Jansplein in Antwerpen. Daar liggen duizend losse kasseistenen
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ga ik toch, al loop ik niet hoog op met de cultuursector. Cretz is nog de slechtste niet en hij heeft wel gelijk.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het van de cultuursector uitgaat kan het interessant zijn om te steunen, het zijn eens andere mensen. Wel dezelfde eikels die niet zo lang geleden de lockdown met groot jolijt zaten te steunen en zonder veel morren de nazi uithangen aan de ingang van hun etablissement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ze hebben gelijk, de enige secor die tijdens elke golf het volle pond heeft moeten betalen
ben wel benieuwd of er 'relschoppers' gaan kunnen infiltreren in deze intellectuele 'omgeving' |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus een lockdown van andere sectoren, of een CST in zijn sector, is voor hem nog altijd geen enkel probleem. Zolang hij zijn inkomen maar heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik juich iedere betoging tegen het coronabeleid toe.
Maar ik ben vorige zondag al gaan betogen in Brussel en de cultuursector roert zich pas nu ze zelf worden getroffen, voordien deden ze jolig mee aan dat cst-gedoe. Maar ik wens hun oprecht alle succes toe.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel plezier met de coronamaatregelen tot 2030... ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem bij de TV, die mogen lustig TV blijven maken zonder mondmaskers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dikke 2! Vuile hypocrieten zijn het! Huilebalkjes! Bah!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem:
"Nee, ik heb werk te doen, moest ik een hologram van mezelf kunnen sturen, dan ja zeker".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://pnws.be/in-de-kamer-spreken-...aarheid-video/
Begrijp niet echt goed waarom PVDA+ zich zo druk maakt om de cultuursector. De mensen die tijdens de lockdowns het meest hebben afgezien en waar het meeste psychische slachtoffers zijn gevallen zijn diegenen die het minst affiniteit met de cultuursector hebben en die uitgerekend het kiespubliek van de PVDA+ uitmaken: vereenzaamde gepensioneerden die een koffietje gaan drinken om onder de mensen te zijn, mensen die glazen zelfmedicatie in de cafés hijsen, jongeren die genetisch gedreven worden tot samenzijn, (alleenstaande) werknemers die na het werk nog iets gaan drinken of eten, moslims in de theehuizen ... . Hedebouw zou beter eisen dat er helemaal geen maatregelen worden genomen, dat zou zijn kiezerspubliek veel meer ten goede komen dan dat men de cultuursector heropent en de horeca sluit.
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bourlon heeft gelijk. De tijd van sensibilisatie is al lang voorbij. Als zachte druk (CST is maar zeer beperkt verplicht) onvoldoende blijkt moet men het ofwel generaliseren voor ALLE publieke plaatsen of direct overgaan tot een wettelijke vaccinatieplicht. Met controle, opsporing en bestraffing voor overtreders. De Wappies moeten weg, ze hebben het al veel te lang verkloot voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongelooflijk dat er mensen bestaan die DOLGELUKKIG ZIJN OM HUN VRIJHEID AF TE STAAN; Kudde schapen die gelukkig zijn om naar de slachtbank te mogen gaan.
Die moeten thuis toch op geen goede stal gezeten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb me dat al langer zitten afvragen, maar het valt me toch echt keihard op hoe mensen die (volgens mij) toch wel rechtgezind zijn de taal hebben geadopteerd van linksen als het om corona gaat.
De virologen [cfr. extreem rechts] zijn allemaal nazi's, vrijheden worden afgenomen, We [cfr. iedere mens] hebben het recht te gaan en staan waar we willen Andersom ook, hoe mensen die linksgezind zijn de taal van rechtsen overnemen, als het om corona gaat. Alle wappies [cfr. migranten/illegalen] buiten, opsporen en straffen, wettelijk kader, regeren met ijzeren hand Ik kan toch echt niet de enige zijn die dit opmerkt. Jij merkt het nu ook net op. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal het uitgebreid toelichten, gesteund met wat grafiekjes en diep doordachte filozo-en-zo bedenkingen omtrent lantaarn- en andere palen.
![]() |