![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals de medische wereld in de 19e eeuw radium aanraadde als bijzonder heilzaam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat men in de plaats van een prik een neusspray kan inzetten.
Dan kan jezelf elke maand boosteren zoveel je maar wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik nu een schaap zou meepakken naar het vaccinatiecentrum, zouden ze het verschil merken ? Ik pas de foto op mijn pas wel aan, just in case.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hanteert het huidige Rome nog de praktijk van de heksenverbrandingen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij of zij is er beter voor geplaatst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ja.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige bisschoppen kicken op sommige dingen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Echt niet. Die volgen het draaiboek, zonder nadenken.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet het leven onaangenaam zijn, als je dat meent.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als ze vrij in te nemen zijn, géén probleem. Slikken maar!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over zoveel honderd jaar gaat het plebs waarschijnlijk onbedaarlijk in de lach schieten bij het lezen over mondneusmaskers, sociale afstanden, sociale bubbels, productie en handel boycots en last but not least spuitjesdwang.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kiezen ook eieren voor hun geld. Misschien over 20 jaar, als ze gepensioneerd zijn en nog weinig te verliezen hebben, dan gaan ze misschien ergens in een column op een pagina 70 van een editie van een maandblad, in 5 zinnen zeggen wat ze nu in 1 zin konden gezegd hebben, hadden ze het lef en de zelfopoffering.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschap moet zichzelf constant in vraag stellen. Een mooi voorbeeld is het ei, hoe gezond is het eten van eieren? Eerst was het 1 per week, dan enkel het wit, dan weer het hele ei en nu mag je ze alle dagen eten. Tja. De tijdreizende diëtist met advies over eieren. https://youtu.be/5Ua-WVg1SsA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merk op dat die radium zeveraars destijds, net zoals de TV virologen nu, zich NIET op wetenschap baseerden, maar enkel maar wetenschappertje speelden he. Nooit is wetenschappelijk enige aanwijzing geweest dat radium geneeskrachtige eigenschappen had. Dat was er ook maar bij uitgevonden. Zoals tegenwoordig met die vaccins voor jonge mensen, en vorig jaar al die dwaze maatregelen, die nu weer in varianten uit de oude doos gehaald worden. Toen men zag dat radium toch niet zo een goed idee was voor uw gezondheid, noemde men dat ook voortschrijdend inzicht he. Dat zal men binnen een paar jaar ook zeggen (en dat zegt men nu al voor de stommiteiten waar we ondertussen wel al wetenschappelijk van weten dat het zever was). Citaat:
En nu is de enorme schrik: gigantische stocks vaccins die niet veel doen, en een onschuldige ziekte die laat zien hoe idioot men toch niet geweest is. Men heeft de schrik van zijn leven dat men dat niet als goe poeier gaat kunnen verkopen, en dat het nu zelfs voor de schoven van deze wereld duidelijk gaat worden wat voor een kwakzalvers ze wel niet waren, als de schoof omicron gaat opdoen terwijl hij nochtans zijn winkelkar ontsmet heeft, en zal vaststellen dat hij dat aan iedereen in zijn omgeving zal doorgeven, en daar niet eens zwaar ziek van zal zijn. |
||
![]() |
![]() |