![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 jaar strategie totaal de vuilnisbak in. En nu kom jij laconiek af met "covid gaat blijven", wat WIJ hier al van in het begin stelden, en welke ook de reden was om NIET AAN MAATREGELEN TE BEGINNEN, want ze waren dan "voorgoed". Dat is dus helemaal niet 'nog hetzelfde discours', dat is totaal tegengesteld. Had men in 2020 beseft dat "covid ging blijven" dan was er geen reden tot maatregelen, noch tot zottigheden met vaccinatie dwang. Dan kon men het DIRECT laten waaien ook. Citaat:
Sinds den beginne heeft men NOOIT iets willen doen tegen de "ergheid" van covid. Ook niet toen er heel veel suggesties kwamen van geneesmiddelen die konden helpen. NEE, men wilde covid niet verzorgen, men wilde BESMETTINGEN bestrijden. DAT en enkel dat: besmettingen bestrijden. Of het nu risicovolle of onrisicovolle besmettingen waren speelde geen rol. Men wilde ENKEL EN ALLEEN MAAR besmettingen vermijden, dat is de kern van gans het "beleid" geweest. We moesten maatregelen nemen tegen besmetting, om vaccins kunnen te hebben die finaal de besmettingen gingen stoppen. Welnu dat is een totaal falen geweest, en nu weten we dat we dat nooit of te nimmer zullen kunnen doen. Dat is wat het wil zeggen: covid gaat blijven. Het wil niet zeggen dat covid misschien ooit eens kan terugkomen. Het wil zeggen dat de politiek van A tot Z gefaald heeft in haar enige doelstelling: besmettingen tegenhouden. En die gefaalde politiek heeft wel geeist dat de maatschappij stuk moest. Gelukkig maar dat covid nooit gevaarlijk is geweest. En we nu het geluk hebben dat de eerste echte variant waar de vaccins zo goed als niks meer tegen doen, een milde is. Controle my ass. Totaal ontsnapt aan de controle. Vaccinatie totaal mislukt. En nu weten we dat als er een nijdige variant opduikt, het onmogelijk zal zijn om daar op tijd tegen te vaccineren. Het enige wat lijkt te werken is NATUURLIJKE immuniteit. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 20:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit geweten dat men tegen AIDS mensen met pasjes gedwongen heeft, noch heb ik geweten dat het onderwijs om zeep geholpen werd voor AIDS, noch heb ik ooit gehoord dat sectoren moesten sluiten omwille van aids maatregelen. Ik heb ook nooit gehoord dat men op openbare plekken met een condoom moest rondlopen vanaf 6 jaar of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet jij hoeveel ordehandhavers en ambulanciers besmet geraken zonder seksueel contact?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was bijdeweg de eerste keer dat ik me realiseerde hoe angst bij sommige mensen de hersenen doet verstijven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 januari 2022 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je nooit, lang geleden, dat artikel gelezen waar een opgepakte de agenten poogde te bijten?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en hepatitis.
In noodsituaties is een onoplettend moment gauw gebeurd.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En een mondmasker was toch net ingevoerd omdat je niet overal afstand kan houden? Als je afstand kan houden hoef je er geen op te zetten, dan heeft dat weinig zin. Dus ze dragen er 1 omdat ze geen afstand houden (zoals je dus ziet). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals u. Het leven is al triestig genoeg. Een leuke clown in de winkel is altijd fijn om je dag op te fleuren.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig kan ik wel met zekerheid zeggen dat het cijfer laag is. Maar ja, waarom geen soa certificaat met updates maar wel buigen voor deze tirannie?
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 januari 2022 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het "probleem" is dat jij dit niet ziet omdat je mee in de greep van de angst zit en dan lijken dat allemaal zeer terechte maatregelen. Voor iemand voor wie Corona gewoon een wat nijdigere griep is (wat het ook is) komt dit alles zeer bevreemdend over. En dat staat dus nog los van het feit dat die maatregelen/het beleid gewoon niet kunnen werken op de manier dat men het verkoopt. Uw laatste zin ("uitschot") laat het gezicht van de ware extremist zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn de eersten die in Belgie in aanmerking komen om fascisten en nazi’s genoemd te worden de vb aanhangers. Nochtans vermijd ik om tegenover die partij te beginnen schelden met fascisten, nazis, Hitler. Ben ik fout? Waarom zitten de vb partijslaafjes dan iedereen uit te schelden voor fascist en nazi? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 januari 2022 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corona maatregelen hebben bijvoorbeeld Sri Lanka al failliet laten gaan, aldaar 500.000 extra mensen in extreme armoede gestoken, voedselprijzen die de pan uitswingen en geen geld meer om de zorg te verbeteren. https://www.theguardian.com/world/20...ic-food-prices In India en afrika zijn 500 miljoen extreme armen bijgekomen door de corona maatregelen, 500 miljoen en we zijn nog maar begonnen. Dit wordt vele malen erger dan wat de nazies in WO2 hebben gedaan dus de vergelijking is niet zo vergezocht, zelfs dezelfde censuur en propaganda technieken werden gebruikt. Tja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |