![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Vier Orsenman
Er zijn hard werkende rijwielers die dagelijks nog meer eten en toch over een gespierd lichaam beschikken. Citaat:
Met gespierde groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze die kcal verbruiken tijdens het rijwielen. En het verandert mijn punt niet. Om 1,5 kg vet bij te komen, moet men ongeveer 12.000 kcal meer verbruiken dan men consumeert. En dat op enkele dagen... Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 januari 2022 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
12.000 meer consumeren dan verbruiken... ![]() In uw schrijfsel is het om 1.5kg te verliezen.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens BMI testen hebben bodybuilders obesitas. Het slaat nergens op. Laat het links liggen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bodybuilders (maar ook veel minder extreme sporten), komen al heel snel boven de 25 uit. Voor meer serieuze sporters, is vetpercentage een betere indicator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hangt echt van je lichaamsbouw af. Ik zeg het: Mijn vetpercentage is 22% en mijn BMI is 28 en ik ben geen topsporter ofzo.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ideale gewicht* is: 71.83 Kg euh ja, ik weeg er ± 95 nu?? ![]() Je moet verliezen: 23.17 Kg Yeah right!!! Een andere site om iemands BMI te berekenen gaf als uitslag voor mij: "U lijdt aan obesitas" Nu klinkt dat alles zo 'ziek' in de oren of toch weinig geloofwaardig. Ik hou mij dan ook aan een opmerking die een dokter eens maakte naar mij toe hier thuis. Hij zeide: "De trap daar naar de hoger gelegen verdieping in huis kan je die nog gemakkelijk op?" Ik reageerde beleefd: "Géén probleem mee" Na mijn reactie nam de dokter weer het woord en zei: "Wel, als je problemen krijgt met de trap op te 'klimmen' en in het midden van de trap rust moet nemen dan is het eigenlijk al te laat ![]() Dus sporten maar!! Laatst zat ik aan de kust en probeerde ik op het strand een juffrouw bij te houden tijdens het lopen (trainen) Dat is mislukt want ik ben over iets gevallen toen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2022 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eens aub.
![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen dat, ook worden verschillende genotypes gewoon door elkaar geslagen. Een gemiddelde Eskimo is een dodelijk obese persoon volgens die statistiek, terwijl een gemiddelde Biafraanse marthonloper op zijn doodsbed zou moeten liggen.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er er ondertussen al af Dadee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk lopen wij niet door de sneeuw te hossen met een gevoelstemperatuur van -70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.reuters.com/article/us-i...62426520080123 Die hun cholesterol staat waarschijnlijk op 1200 mg/dl
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 10 dagen is dat 1200 kcal per dag. 100g chips is 500 kcal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens gaan wandelen ipv iedereen hier de duvel aan te doen met uw corona-fascisme?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |