![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou voor minder.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 16 januari 2022 om 16:02. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze vrouw had zaterdagmorgen minder geluk.
Vrouw sterft nadat ze voor metro geduwd wordt in New York In New York is een vrouw om het leven gekomen nadat ze door een man op de sporen van de metro werd geduwd. Dat melden Amerikaanse media. Bron: VRT NWS Waarom doen mensen dit ? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Haat iemand westerse democratie? Dan is een burger daarvan een makkelijker doelwit dan de politiek. Terwijl die politici een ticket naar het paradijs kunnen zijn en een onschuldig burger naar de hel. Die mannen hebben dringend goede begeleiding nodig. “Attack here” borden ofzo
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat eigenlijk min of meer een geluk was om hem op te sporen, zou ik denken.. Nee, zulke daders moeten onherkenbaar gemaakt worden opdat ze door anderen niet kunnen worden gemolesteerd.. want dat zou onmenselijk zijn eh.. Ons fiere gerecht zal 'm over vijf jaar wel een correcte schikking opleggen. Gelukkig kreeg hij nu al wat klappen van omstaanders, las ik.. Soit, wat mij betreft; geen tijd en energie steken in die gast en 'm gewoon afmaken. Onze samenleving zal er echt niet op verbeteren door zulke mensen in leven te houden/te interneren/te laten werkstraffen/.... Het is goed geweest.. onze samenleving heeft minder geduld met niet-gevaccineerden, dus begrijp ik niet goed waarom mensen die anderen effectief (pogen te) vermoorden/verkrachten/mishandelen wel geduld & begrip verdienen. |
|
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laten we bij de feiten blijven. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Opeens: toch wel, al zijn de drukpersen traag in de derde-wereld-in-wording.
|
|