![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij bied ook nog andere mogelijkheden. Zo kun je er heel goed handjes mee afkappen heb ik me laten vertellen. Een favoriete bezigheid van een zekere ex koning van België. Voor aardappelen mee te schillen is hij een beetje onhandig denk ik. Laatst gewijzigd door Garry : 21 januari 2022 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eat that, Knuppel.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een koolstof staaf (<-potlood) kan zelfs een wapen zijn.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Toyota pick up, de lieveling van I. S. Een echte moordwagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() De auto is een moordwapen. Getuige daarvan de duizenden zwaargewonden en honderden doden die jaarlijks te betreuren zijn en te wijten zijn aan koning auto.
Of de 8 miljoen dieren die jaarlijks worden doodgereden door koning auto. En dan hebben we het nog niet over de indirecte slachtoffers te wijten aan de vervuiling van koning auto (kankers, hart- en vaatziekten, ... . De feiten spreken dus voor zich. Helaas heeft mening automobilist het zo niet begrepen en beseffen ze dit niet. Tot ze op een dag ook slachtoffer worden van hun eigen autogebruik.
![]() |
#29 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2018 waren het 1 350 000 doden door ongevallen in het verkeer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2022 om 15:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt, doch ik ben benieuwd of u nog zo fatalistisch zou redeneren indien u omver wordt gereden door een ongeduldige automobilist op weg naar de kapper en u daarbij beide benen verliest.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven is de meest gevaarlijkste bezigheid. Als je gaat vliegen bestaat de kans dat ge te pletter stort. Een piloot weet wel hoe hij naar boven gaat maar niet hoe hij zal naar beneden komen. Niet meer vliegen dan? Dat wil nog niet zeggen dat er dan geen vliegtuig op uw hoofd terecht kan komen hé. De persoon waarvan ik heb leren vliegen stond in zijn middens bekend om zijn alcohol gebruik. Meer nog, men zij altijd dat hij nooit een natuurlijke dood zou sterven want ook als hij ging vliegen had hij meestal meer dan voldoende binnen. En , inderdaad, hij is geen natuurlijke dood gestorven, hij werd dood gereden op het trottoir. Leven is de meest gevaarlijke bezigheid. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc Laatst gewijzigd door Garry : 24 januari 2022 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijgt de leuze "als ge moet kakken, dan moet ge kakken" een iets meer ambigue connotatie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met what ifs kan je alle kanten op.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of eerder Rasta man ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Autorijders zijn misantropen die de mensheid vergiftigen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snel groter wordend voorhoofd met lang grijzende staal draad.
![]()
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |