Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2004, 22:04   #21
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Yep, ik mag ook niet klagen, ik bel trouwens ALTIJD het 0800-nr. ongeacht wélk probleem er zou zijn (installeer zowat bij elke kennis hun skynet aansluiting en bij hen moet ik in 't begin al eens eea gaan 'rechtzetten' de eerste 6 maanden)
Normaal moet je'n 0900 nr bellen bij bepaalde technische storingen maar tot nu toe schakelen zij je gewoon door naar de juiste dienst en kost 't je niets
Niet elke operator is even bekwaam, maar over 't algemeen best tevreden. Hun online support laat echter vaker te wensen over. Duurt soms lang en vaak niet to the point.
Omdat er veel meer bij komt zien dan men zo maar direkt kan uitleggen aan de telefoon.
Verlies op een lijn kan vele oorzaken hebben.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 05:01   #22
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

ik heb nog geen enkel probleem gehad met Telenet.
de installatie was op de afgesproken dag, op het juiste uur.
na aanschaf van een nieuwe pc heb ik een vriendelijke, hulpvaardige telenet-mens aan de lijn gehad ivm "ping" e.d. (wtf dat ook mag zijn) die me netjes over de telefoon geholpen heeft, tot mijn probleem verholpen was.
geen problemen met factuur. bij mij komt die 2 weken voor de uiterste betalingsdatum aan.

ik ben toch niet de enige, hoop ik?
Oud 23 december 2004, 12:29   #23
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik heb nog geen enkel probleem gehad met Telenet.
de installatie was op de afgesproken dag, op het juiste uur.
na aanschaf van een nieuwe pc heb ik een vriendelijke, hulpvaardige telenet-mens aan de lijn gehad ivm "ping" e.d. (wtf dat ook mag zijn) die me netjes over de telefoon geholpen heeft, tot mijn probleem verholpen was.
geen problemen met factuur. bij mij komt die 2 weken voor de uiterste betalingsdatum aan.

ik ben toch niet de enige, hoop ik?
Ga weg, feel-good-klojo !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:46   #24
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipgirl
Skynet: Thuis en loopt vrij goed ... Nooit echte problemen gehad en ook nooit problemen met rekeningen ...

Telenet: Op kot (25 lijnen ongeveer) en ligt om het uur wel 5 minuten plat daar ... Of het persé aan Telenet ligt, weet ik ni, maar plezant is anders ... Soms is het dan ook echt "om het uur" en weet ik al wat er gaat komen ... Soms werkt het weer es 2 of 3 uur zonder onderbreken en is het elke keer "schrikken" als het weer es uitligt ... Rekeningen: geen idee, die betaalt mijn kotbaas (zit in de prijs van de huur) ...
Op kot in Leuven? Want daar hadden wij ook eerst telenet wat absoluut te beperkt is qua capaciteit, UPC doet veel beter.

Laatst gewijzigd door alpina : 23 december 2004 om 12:46.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 20:42   #25
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ga weg, feel-good-klojo !

hup!
als de wervelwind ben ik ervandoor met m'n fijne telenet-aansluiting!
Oud 23 december 2004, 21:24   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hup!
als de wervelwind ben ik ervandoor met m'n fijne telenet-aansluiting!
Wacht maar tot snelle Marcel 'up a mulle' komt 'tetsen'.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 24 december 2004, 15:16   #27
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Ik heb deze week nog hommeles gehad met telenet.

Door de slechte postbedeling en de moeilijke postbusnummering bij mij in de straat heb ik reeds meermaals een factuur niet of te laat gehad. Nu heb ik dat niet elke keer direct in de gaten en zo moest ik dus ook 7€ herinneringskosten betalen. Op zich vind ik dit al schandalig voor een eerste herinnering. En dan het bedrag staat ook buiten proportie voor hetgeen het computerprogrammaatje kost die dit automatisch uitvoert. Nu, ik betaal gewoon mijn factuur en zonder echter die 7€. Ik hoor er een tijd niks meer van tot plots zonder waarschuwing ik van het net wordt gezwierd. Prutsen aan de computer helpt natuurlijk niet, een telefoontje naar hun schandalige betaallijn brengt oplossing. Ten minste, ik moet wel 3 werkdagen geduld oefenen. Ik betaal dus misnoegd die 7€ bij (ben ik nog naar de bank voor moeten rijden vermits telefonisch bankieren niet meer lukte). Weer hoor ik niet veel meer. Blijkt dat ik met al die heisa weer een factuur iets te laat betaald heb, maar ik weet ondertussen de prijs al niet meer van een gewone factuur. Merk ik dat ik 4 maanden al 7€ extra herinneringskosten betaal voor die éne 7€ van enkele maanden geleden! Dan krijg ik nog zo een mooie dreigbrief die mij gaat doorgeven naar dat VZW'tje van internetproviders dat er voor zal zorgen dat ik nooit nog ergens een abonnement zou vast krijgen als ik niet snel die 7€ van toen (dus niet die 4 keren die ik erna al met mijn stomme kop heb betaald) bijbetaal. Een zeer kwaaie mail waarin ik per kerende mijn openstaand saldo wenst te weten wordt gewoon met een standaard-mail beantwoord dat ik ergens zelf de historiek kan gaan bekijken op hun site. Mijn bloed heeft enkele dagen gekookt. Die monopolistische zakken van telenet kunnen mijn kloten kussen. Ik spuug, nee, kots op die firma. Dat zijn geen mensen waar je mee kunnen spreken en die wat begrip tonen of een kleine geste voor je doen. Dat is gewoon een koude stomme kutcomputer die alleen aan geldgewin denkt. Van provider veranderen kost me waarschijnlijk weer geld (ze hebben nog een mooie waarborg van me in onderpand). En al de administratieve rompslomp dan weer... Als er nog gefrusteerden zijn, ik wil altijd een soort actiecomité starten tegen deze corrupte firma. Met alle plezier.

[size=6]TELENET=INTERNETMAFFIA[/size]

Voor mijn part valt er morgen een vliegtuig op de kantoren van het management van die firma en sterven ze een vreselijke dood! Voil�*.

Laatst gewijzigd door dUSK : 24 december 2004 om 15:18.
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 15:29   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Als er nog gefrusteerden zijn, ik wil altijd een soort actiecomité starten tegen deze corrupte firma.
Probeer eens bemiddeling via : http://pub.telenet.be

Hoewel de naam anders doet vermoeden is het een onafhankelijke gebruikersvereniging van telenet gebruikers.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 24 december 2004, 15:38   #29
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer eens bemiddeling via : http://pub.telenet.be

Hoewel de naam anders doet vermoeden is het een onafhankelijke gebruikersvereniging van telenet gebruikers.
Merciekes. Ga ik zeker doen. (Nu begrijp je meteen mijn koele posts met agressieve ondertoon van de laatste dagen )
Oud 24 december 2004, 16:30   #30
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard telenet

Wat mij overkomt bij telenet.Tot December 1993 werd mijn fact betaalt met een bestendige opdrecht op normale wijze.Van dan af werd mijn fact betaalt door iemand anders(ik heb mijn afschriften niet nagekeken) ik krijf telefoon over dit geval en ik trek dat recht en betaal die maanden wat normaal is.De maand Mei rappel de bank betaalt niet meer.directeur belt naar telenet dat er bij ons niets is verandert,ze vragen is er nog geld,allez zegt die er is geld.Telkens nog die 7euro bij te betalen.Telefoon naar de facturatie,komt in orde je krijgt die 7 euro terrug.Na veel maanden die zelfde rimram,vraag ik welf nummer gebruiken jullie voor de bestendige opdracht(ze hadden er drie?)moet je niet vragen.Nu zijn we euro24 Dec 1994 en ik zit nog met hetzelfde en weer die herinnering met 7 euro.Daarbij moet ik binnen de vijf dagen nu betalen,of ze gaan mij schorsen en op de zwarte lijst laten zetten.Maar waar is het goede nummer gebleven van de maanden voor December 1993,dat vragen ze zich niet af.Dat ze in de fout zijn gegaan kan hun niet schelen,de klant is volgens hun ALTIJD fout.En je krijgt niemend te pakken van de hierarchie boven de bediend dat is het ergste.Ik heb zelfs een aangetekent schrijven naar een van directie geschreven,en zelfs nog geen antwoord gekregen
Oud 24 december 2004, 16:32   #31
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is dat erg, zo tien jaar in het verleden leven ? Misschien kan je ginder nu al de rijkswacht tippen ivm Dutroux...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 24 december 2004, 21:19   #32
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Ieder slachtoffer heeft mijn medeleven, zelfs al is het een junkie !!

[size=7]TELENET=INTERNETMAFFIA[/size]
Oud 25 december 2004, 03:10   #33
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Ieder slachtoffer heeft mijn medeleven, zelfs al is het een junkie !!

[size=7]TELENET=INTERNETMAFFIA[/size]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Wat mij overkomt bij telenet.Tot December 1993 werd mijn fact betaalt met een bestendige opdrecht op normale wijze.Van dan af werd mijn fact betaalt door iemand anders(ik heb mijn afschriften niet nagekeken) ik krijf telefoon over dit geval en ik trek dat recht en betaal die maanden wat normaal is.De maand Mei rappel de bank betaalt niet meer.directeur belt naar telenet dat er bij ons niets is verandert,ze vragen is er nog geld,allez zegt die er is geld.Telkens nog die 7euro bij te betalen.Telefoon naar de facturatie,komt in orde je krijgt die 7 euro terrug.Na veel maanden die zelfde rimram,vraag ik welf nummer gebruiken jullie voor de bestendige opdracht(ze hadden er drie?)moet je niet vragen.Nu zijn we euro24 Dec 1994 en ik zit nog met hetzelfde en weer die herinnering met 7 euro.Daarbij moet ik binnen de vijf dagen nu betalen,of ze gaan mij schorsen en op de zwarte lijst laten zetten.Maar waar is het goede nummer gebleven van de maanden voor December 1993,dat vragen ze zich niet af.Dat ze in de fout zijn gegaan kan hun niet schelen,de klant is volgens hun ALTIJD fout.En je krijgt niemend te pakken van de hierarchie boven de bediend dat is het ergste.Ik heb zelfs een aangetekent schrijven naar een van directie geschreven,en zelfs nog geen antwoord gekregen
zit ik wel bij dezelfde telenet?
Oud 25 december 2004, 12:26   #34
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja... alleen 10 jaar later dan.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 december 2004, 02:12   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb in de 4 jaar dat ik telenet gebruik 1 keer 3 uur uitgelegen. En dat was een probleem met de kabel, niet met Telenet zelf.

Ook is de datacapaciteit voor mij meer dan toereikend. Ik verbruik maar een kwart van het toegestane. Ik download geen films ofzo, en dat maakt een enorm verschil.

En, waarom zou je een TV distributeur betalen, terwijl je via de PC alle leuke dingen Seve Stevaretsgewijs kan binnenhalen. Docu's, nieuws van de hele wereld. En voor de rest, soaps zijn verspilling van de tijd, spelprogramma's idiote breinverweking, en films, weer een herhaling.Daarvoor heb ik een DVD in de computer zitten, en een videotheek op 1 km.

Wij hebben Haviland eerder dit jaar opgezegd, en da's weeral €150 uitgespaard. daarmee gaan we nu het eindejaar vieren bij de Phoenix Garden hier in Vilvoorde.

Als bijkomend voordeel, de TV en videorecorder pakken geen plek meer in, evenals het meubel. Die hebben we tegelijk buiten geflikkerd.Op die plaats staat nu mijn kast met werkgerief.
Oud 26 december 2004, 20:08   #36
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is pech of geluk hebben. Zolang alles goed gaat (zoals bij ons, dus) is Telenet super. Maar van zodra er iets misloopt... Telenet is simpelweg TE "correct".
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2004, 20:20   #37
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Dat is pech of geluk hebben. Zolang alles goed gaat (zoals bij ons, dus) is Telenet super. Maar van zodra er iets misloopt... Telenet is simpelweg TE "correct".
Is simpelweg totaal niet bereid om aan te nemen dat er wel degelijk iets mis kan zijn met netwerk of modem.

We zitten intussen aan onze DERDE modem (tot daar aan toe... accidents happen), die ze hier telkens in een modemlijkkist hebben mogen buitendragen nadat ze bij hoog en bij laag beweerden dat ze hem hadden getest en dat hij prima werkte.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 december 2004, 20:30   #38
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ik ben ook al een tijdje telenet-klant en ben tot hiertoe redelijk tevreden. 1 keer afgesloten geweest, maar dat was een foutje van de kabelmaatschappij, wat ze snel hertsteld hebben. maar ondertussen heb ik mijn abonnement opgezegd, omdat de aansluiting nu door iemand anders betaald wordt. en nu beginnen de problemen vrees ik. je moet met een aangetekende brief opzeggen, wat ik gedaan heb. ik heb hier geen bevestiging van gehad. wel heb ik ondertussen reeds een nieuwe rekening gehad. en aangezien ik de domiciliering nog niet had stopgezet, zal die al wel betaald zijn. en dus kan ik achter mijn geld gaan lopen. een aangezien ik een administratieve ramp ben, zal dat wel ff duren. bovendien had ik gevraagd of ik mijn pandora-adres kon houden, aangezien bij de nieuwe aansluiting normaal ook adressen horen. geen antwoord en ondertussen is dat emailadres zonder verwittiging afgesloten. dus binnenkort hebben ze waarschijnlijk een ontevreden klant bij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2004, 20:32   #39
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

een ontevreden ex-klant...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 26 december 2004, 20:50   #40
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
een ontevreden ex-klant...
ik surf wel nog altijd met telenet hoor, alleen staat de aansluiting nu op naam van de kotbazin, en ni op mijne naam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be