![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Je kan je foute bericht nog altijd aanpassen indien gewenst.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet en ik heb geen goesting om mij te laten testen als het niet moet. De bedoeling van een vaccin is nog altijd minder ziek worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze ook zieker zijn dan niet-gevaccineerden, ik heb 2 jaar na m’n besmetting nog niet ziek geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het niet zo was zouden gevaccineerden 3 keer meer besmet zijn dan ongevaccineerden, dat zou wel heel erg zijn. Wat vind je van de reactie om jongeren (en kleine kinderen) dan meer te boosteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gevaccineerden zieker zijn dan niet gevaccineerden, daar heb ik toch sterk mijn twijfels over. Dat er meer gevaccineerden in het ziekenhuis liggen wil ik best aannemen gelet op de vaccinatiegraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In december vorig jaar was er nog een duidelijk verschil met niet gevaccineerden en ook nu zijn de ziekenhuisopnames 64% meer niet gevaccineerden. Dus er is wel degelijk een aanleiding om te boosteren. Dus zoals nu: aanraden, een verplichting is er nu ook niet.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen een maand of twee zal duidelijk zijn wat hier van aan is.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel het artikel: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 februari 2022 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom maakte ik deze draad. https://forum.politics.be/showthread.php?t=263238
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat uit Van Damme z’n bek komt is “meer vaccineren”, of dat nu nut heeft of niet. Zijn inkomsten komen dan ook uit de vaccin industrie. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 1 februari 2022 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Edit
![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 1 februari 2022 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dadeemelee heeft zijn foute interpretatie vrij snel toegegeven.
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet nodig van mij om dat er nog eens in te wrijven als hij zo mooi toegeeft dat hij fout zat. Dus reactie verwijderd. Fair blijven ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 1 februari 2022 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mah, ligt wsl aan de gevorderde fossilisatie van het gepensioneerde ambtenarenbrein.
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 1 februari 2022 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch vreemd als men ervan uitgaat dat vaccinatie de gevaccineerde juist moet beschermen voor ziekteontwikkeling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ten eerste geen specifieke reden om wat dan ook te doen tegen zulke kleine risico's, net zo min als er een reden is om met een helm op straat rond te lopen tegen vallende dakpannen. Maar het is zeker geen goeie reden omdat de schade van deze vaccins niet totaal in kaart is gebracht. Als je ziet dat (waarschijnlijk ondergerapporteerde) myocarditis in de groep 12-17 jaar tot bijna 1 geval op 1000 kan gaan, dan begrijp je dat de risico's van het spuitje en van omikron op zijn minst vergelijkbaar zijn, en dan weten we nog zekere andere risico's niet. Let op: ik zeg niet dat die spuitjes gevaarlijk zijn: dat risico op myocarditis blijft klein. Maar het risico op ernstige omikron is nog kleiner. En we kennen de kankerverwekkendheid niet op termijn. (die zal misschien onbestaande, of heel klein zijn, maar we weten dat er mogelijkheden zijn). Voor mensen die een hoger risico hadden (bijvoorbeeld 50+) neem je zonder problemen die extra spuitjes risico's. Tenminste tot aan delta. Voor omicron is het gewoon te zot, zelfs lijkt het mij, voor bejaarden. Het "prik uit zekerheid" verhaal gaat niet op want dat gaat uit van de verkeerde veronderstelling dat de vaccin risico's totaal afwezig zijn, dat is het geval niet. Als men eerlijk is, dan raadt men prikken in die groep sterk af. De strikt enige reden dat men dat niet durft te zeggen, en nog wat met minuscule risico's jongleert, is dat men die destijds geprikt had, enkel en alleen voor het niet-propageren effect: men had destijds de jongeren geprikt om de ouderen zogezegd te beschermen. Nu probeert men met alle mogelijke middelen zand in de ogen te strooien over die schandalige poging om minderjarigen tot risicootjes aan te zetten om ouderen op cafe kunnen laten te gaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 04:57. |
|
![]() |
![]() |