![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
* 10 gezinnen uit mijn nabije omgeving * allemaal dubbel gevaccineerd, deels geboosterd * allemaal 60-80jr range * 2x gezin met stabiele kankerpatiënt sinds +/-2jr, plots sterke achteruitgang en overlijden (binnen de 2 mnd. na de booster, hiermee wil ik geen verband insinueren) * 2x gezin met nieuwe kankerdiagnose (lange voorgeschiedenis roken) * 1x gezin met nieuwe kankerdiagnose (voorgeschiedenis roken niet gekend) En met hallucinant bedoel ik de reeks van 5x een nieuw kanker 'event' met een interval van 2-3 weken. En niet dat met dergelijke leeftijdscategorie en antecedenten, dit totaal onverwacht is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Probleem is dat dit nooit gaat opgevolgd worden in de nabije toekomst.
Men gaat dit nu niet nader onderzoeken, er zit veel teveel €$ aan vast.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat meer is, mensen of collega's die voor hun vaccinatie al onderliggende ziekten hadden waarvoor ze medicatie nemen zijn allen sterk achteruit gegaan. Sommigen zelfs dood niet lang na hun spuit. Maar oorzaak en gevolg bewijzen dat gaat niet.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 18 februari 2022 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ze echter met de lijkschouwingen zullen doen, weet ik niet, want daar doet zich een nieuwe situatie voor: Citaat:
Gewoon onder de kast vegen, in alle talen zwijgen, vermoed ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |