![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl land na land alle maatregelen laat vallen zijn er toch nog steeds die eigen eisen trachten te stellen.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is uiteraard totaal absurd. Het is helemaal niet omdat die ouders gevaccineerd zijn, dat dat wat dan ook verandert voor die peuter he. Men had evengoed kunnen eisen dat die ouders besneden werden. Dit was gewoon religieuze chantage. Je hebt toch door dat vaccinatie vandaag nergens meer nodig voor is hoop ik, en dus enkel maar nutteloze bijwerkingen veroorzaakt. Tegen dat een vaccin vandaag begint te werken, is deze golf al voorbij, en tegen dat de volgende golf komt, is de spuit van vandaag al geen fluit meer waard.
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 februari 2022 om 05:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er gaan geen artsen of personeel dood van corona he. De enigen die dood gaan zijn mensen die bedoeld zijn om dood te gaan: gepensioneerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |