![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zien dat als een feestje. Een party.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben niet getrouwd , niks voor mij !! Maar in geval van: Ze mag vreemdgaan , absoluut zelfs , met eender wie , echt , maar .... dan mag ze ook meteen voorgoed opzouten , RAUS !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit eraan toevoegen:
Betrap ik ze met iemand in bed , beide naakt .... , wel .... buiten vriest het bv -10°C , dat ze mekaar naakt aldaar heerlijk opwarmen !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb helaas geen rijbewijs !!
![]() Misschien een lekkere warme douche , lekker buiten in de kou !! ![]() Dan kunnen ze tenminste naar zijn of haar auto !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat wij samen kinderen hebben, en dat administratief stukken gemakkelijker is (vooral dan omdat ik van land veranderd ben).
Let wel, wat ik NIET leuk zou vinden is dat ze bijvoorbeeld elders bij iemand zou intrekken en ik mijn plan kan trekken met de nozems. Voor mij is "trouwen" een soort van afspraak dat we samenleven, samen verantwoordelijk zijn voor de kinderen, elkaar vertrouwen geven in zakelijke dingen zoals een huis kopen en dergelijke meer, en ja, ook "automatisch" seksueel toegang tot elkaar hebben zonder veel poespas (ttz U niet telkens moeten afvragen of ge nu een #metoo probleem gaat hebben als ge ze eens vast pakt). Ik had het enkel maar over seksuele pretjes en zo, niet over een "dubbel leven met een ander". Het is niet omdat ik, bij wijze van spreken, graag met haar naar de bioscoop ga, dat ik het verkeerd zou vinden dat zij ook filmen bekijkt zonder mij, zie je. Ik zou het WEL lastig vinden mocht ik ontdekken dat zij een totaal parallel leven heeft met kinderen en dergelijke bij een ander. Maar neuken op zich om pret te maken, nee dat stoort mij niet. Integendeel, zou ik zeggen, hoe meer zij zich amuseert, hoe beter ik dat voor haar vind. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 februari 2022 om 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw stelling hypothetisch of heeft u een open relatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn ranzig. Echt wat ik te weten ben gekomen door vriendinnetjes van de mijne. Dat is niet normaal. De wereld is 1 neukparadijs geworden. Vrouwen worden lustobjecten gemaakt die de toon van Izabel dicteren om ons op onze knieën te dwingen.
Repent.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet een beetje te zwartgallig?
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus quercus, the narrative hakt er in en is levend zichtbaar in deze tijd.
Mainstream vrouwen en desperate housewives willen aan een plaatje voldoen. Ze vullen die leegte niet meer met shoppen maar door naar rechts te swipen en piet te vangen. “Vind mij mooi, ik wil voelen dat ik u hard maak.”) Dat is realiteit man.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 13 februari 2022 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Houd je je aan de richtlijn?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een getrouwde vrouw zei me ooit eens: Je hebt saai, je hebt oersaai en dan komt het huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |