![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt het nagaan natuurlijk op eudravigilance.
Wel veel werk. Maar dat doen jullie toch niet.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 februari 2022 om 23:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik als gevaccineerde voor verplichte vaccinatie zou moeten zijn. Het is goed dat het idee van verplichte vaccinatie wordt afgevoerd. Het begint te dagen dat je door gevaccineerd te zijn niet noodzakelijk je medemens beschermt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we weten dat er nauwelijks 6% gerapporteerd worden dan kom jij er het slechts uit. In elk geval er zijn mensen die dagelijks dergelijke cijfers opvolgen en dat tenminste niet ontkennen. En mochten jullie ook eens wat minder ontkennen dan zouden jullie wat serieuzer en minder sinister overkomen
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02...ese-meldingen/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Health Impact News in Europa heeft de verslagen opgesteld voor elk van de vier COVID-19 opnamen die we hier opnemen. Het is veel werk om elke reactie met verwondingen en sterfgevallen in een tabel op te nemen, aangezien er geen plaats is op het EudraVigilance systeem dat we hebben gevonden waar alle resultaten in een tabel zijn opgenomen, schrijft Brian Shilhavy. Sinds wij met de publicatie zijn begonnen, hebben anderen uit Europa de cijfers ook berekend en de totalen bevestigd.*
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van dat depopulatie idee zal je toch eens moeten afstappen, de wiskunde ondersteunt het niet. Er komen jaarlijks 65 miljoen mensen bij, elk jaar hè, jaar na jaar. Dus om te depopuleren moet je jaarlijks meer dan 65 miljoen mensen opzettelijk dood maken, dat is 30x het totale aantal Covid doden van 2 jaar, om maar te vergelijken. Om een impact te hebben moeten dat er 100 miljoen zijn, per jaar. Er gaan jaarlijks maar 70 miljoen mensen dood dus moet je dat aantal met de helft omhoog brengen of idealiter verdubbelen. En dat elk jaar, jaren aan een stuk om enige impact te hebben. Een paar miljoen hier en daar maken niets uit dus ofwel doet den Bill z’n plan erg slecht ofwel is die depopulatie een slechte grap om de aandacht af te leiden. Concentreer je best enkel op de werkelijkheid, die is al erg genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor risicopatiënten is dwang wel zinvol. Kan je uitleggen waarom?
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat iets anders is als dat argument aanvaarden (wat ik persoonlijk niet zou doen).
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het tegenargument is omikron, die het speelveld heeft omgegooid Nu ja, deze discussie komt een jaar te laat, om eerlijk te zijn, en nu is een verplichting zinloos
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is momenteel geen enkele reden om vaccinatie te verplichten, bij wie ook, risicopatiënt of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/mcm_ct/status/14...G97qGLnQQ&s=19 + 40% Als er gedurende enkele jaren 40% of meer komt te sterven... Zo rap komen komen er géén nieuwe bij. Integendeel want ook het reproductie cijfer zakt overal. Het zal rapper leeg zijn dan men denkt. Zelfs BlackRock maakt zich zorgen. Want dat betekent dat ze meer moeten uitbetalen dan ze ontvangen. Voormalig Blackrock fondsbeheerder ontdekt verontrustende sterftetrends februari 6, 2022
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 februari 2022 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een probleem is in de zorg door onderbezetting en onderinvestering, dan moet je het probleem aanpakken waar het zich situeert. Anders is het pappen en nat houden. De overheid moet dan ook zijn verantwoordelijkheid opnemen en in de zorg investeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |