![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: moeten we covid boetes terugbetalen? | |||
Ja, alle boetes moeten terugbetaald worden |
![]() ![]() ![]() |
12 | 70,59% |
Nee, de wet is de wet, zelfs van plaatselijke nazi's |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (zonder te stemmen.)
Het is mijn allerindividueelste overtuiging dat alle boetes waar ge niet onderuit kunt komen betaald moeten worden. Vwalla.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde boetes waren en zijn gebaseerd op die foute wetenschap. Dus, eigenlijk ja, onterecht geïnde boetes zouden moeten worden terugbetaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk hebben gepensioneerden "recht op zorg", alleen is dat GEEN voorbereiding op de volgende pandemie. Als we die WEL willen voorbereiden, dan moeten we gewoon een maatschappij hebben met minder zwakken in. Zodat die pandemie minder doden kan veroorzaken en dus minder tot ambras leiden. Mochten we kunnen aanvaarden dat pandemieen zwakkeren en ouderen afmaken, dan was er geen probleem, maar de ervaring van de laatste 2 jaren is dat dat niet werkt. Dus moeten we die zwakkeren en ouderen preventief afmaken. Om juist te vermijden dat we weer in deze zottigheden terecht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gebruiken onevenredig veel. Net zoals rokers, Mc-Donald-consumenten, mensen die in vervuilde gebieden gaan wonen, kinderen in het verkeer en volgens de vaccinwappies ook mensen die zich niet hebben laten vaccineren. Vermits de politiek er voor die laatste even toe geneigd heeft om hen niet meer (tegen terugbetalingstarief) te verzorgen, kan die mogelijkheid ook bekeken worden voor de oudjes, nietwaar.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 7 februari 2022 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, hoewel we op een zeker moment verbolgen waren, zijn er een hoop nieuwe opportuniteiten nu, waar vroeger zelfs niet aan gedacht konden worden. Een Japans spreekwoord zegt: 3 jaar later heeft zelfs een ramp haar nut gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me die: was quote van Tricashimi San, ja?