![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
verder hoeft die show voor de voorzitter er voor mij helemaal niet te zijn, frank vanhecke is een goede voorzitter en van mij mocht hij gewoon aanblijven. verder vraag ik mij af waarom u zich zo druk maakt over het al dan niet democratisch zijn van de instellingen van het vlaams blok..... sinds je geen lid bent van die partij gaat je dat geen moer aan |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de (ijdele ?) stille hoop dat u het nu begrepen hebt... 8) |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik heb geen idee, speculaties over waarom iemand al dan niet gaat stemmen zijn maar weinig zinvol
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel mijnheer of mevrouw Muys, of u dat nu leuk vindt of niet: wat die kerels met Vlaanderen van plan zijn, dat trek ik mij TEN ZEERSTE aan. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vergelijk de voorzitter van het VB en de voorzitter van de VLD.Wie is nu eerlijk verkozen.Een partij die in 2 verdeeld is.Of een partij waar 94 procent achter staat.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) de morgen heeft al langer dan vandaag een beperkte geloofwaardigheid in politieke kwesties, en heeft die helemaal niet in politieke kwesties inzake het VB. dus tenzij jij of je favoriete rioolgazet met een naam en de echte inhoud van de mail op de proppen komt, bestempel ik de kleuterlectuur van de morgen als onwaar
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Yossarian, zoals je ziet moet je deftige bewijzen hebben voor je iets op het forum smijt. Nu heb je dezelfde fout gemaakt als het VB : Loze, niet gefundeerde verdachtmakingen. Kom met je bewijzen en iedere verdere discussie is onmogelijk. Nu heb je jezelf vastgereden.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En velen rijden hun vast,die het VLAAMS BELANG aanvallen.Het blijft bij schelden, nazi racist het is het eenige dat ik al gelezen heb tegen het VLAAMS BELANG.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De bewijzen omtrent het intern democratische gehalte vindt u op de links hierboven ergens. Om te zien hoe "democratisch" een VB-samenleving zou zijn, hoeft u simpelweg eens in het partijprogramma te kijken. (By the way: VB'ers hebben schrik van bewijzen. Op de inhoud van de tekst van Vermeersch die ik hier meermaals postte heeft er, zonder overdrijven, NIET EEN, ik herhaal, GEEN ENKELE VB'er gereageerd. Veel gescheld, dat wel...) |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hebben de betrokken zich ooit gedistancieerd van die feiten? Komt u echt niet verder dan dit, qua verweer? (De antwoorden, respectievelijk: neen. neen. tot nu toe niet.) |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een pedofiel die jarenlang gerechtskinderen heeft misbruikt, wordt vrijgesproken voor kinderverkrachting omdat de feiten verjaard zijn, FDW en zijn collega's hebben niet het minste misdaan behalve het schrijven van politiek incorrecte teksten, als dat al niet mag, ligt het niet zozeer aan het VB, maar aan jullie PC-ers die tegenovergestelde meningen illegaal willen maken, en jullie noemen jezelf nog democraten, wat een mop
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer moet dat niet zijn ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1) het mij eerder om een 'illustratie' te doen was, zonder te pretenderen bewijzen te hebben 2) het interne democratische gehalte wél al wetenschappelijk is onderzocht, de papers (uiteraard hier wél bewijsvoering) vindt u in de links |
|
![]() |