![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat men kan versoepelen voor het skiseizoen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar nog eens: er is geen noodsituatie. Die is er zelfs nooit geweest. Er zijn elk wat meer gepensioneerden doodgegaan dan normaal, maar daar dienen die voor. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk, alsof dit het eerste nieuwe virus is, door het te willen controleren hebben ze het langer dodelijk gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze hier in HK NU hun zero-tolerance attitude snel aanpassen aan de realiteit maar... Dirtland is de baas uiteindelijk. Carrie moet haar chihuawa bekje dichthouden. Gedurende de twee eerdere jaren had ik geen probleem met de nul tolerantie politiek (= gezien het succes, Patrick ![]() Nu echter zou een andere politiek aan de orde moeten zijn, voortschrijdend inzicht indachtig enzo.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Italië heeft gewoon overgereageerd en zo veel doden veroorzaakt, in de rest van Italië hadden ze nadien veel normalere cijfers. De fouten die ze gemaakt hebben door paniek zijn immens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men is overgestapt, vanuit de medische wereld, en vanuit overheden, en vanuit media, van "informeren" naar "mensen aanzetten tot". Communicatie is veranderd van "we informeren U", naar "we gaan U aanzetten om U zus en zo te gedragen", omdat men dacht dat mensen te idioot waren om "de waarheid te begrijpen" en men in paniek dacht dat men absoluut een zeker gedrag moest bekomen. Er was geen informatie meer, maar een NARRATIEF, dat moest dienen om mensen TOT GEDRAGSWIJZIGING AAN TE ZETTEN. Experten en professoren hebben hun "wetenschappelijk gewicht" in de balans gelegd om een zeker gedrag te bekomen, niet om de waarheid te zeggen. Ze dachten waarschijnlijk, uit hubris, minachting, en "goeie bedoelingen", dat het "nodig was". Daarmee hebben ze hun wetenschappelijke ziel aan de duivel verkocht he. En daar is het fundamenteel mis gegaan. En blijft het nog altijd mis gaan, want eens je in die spiraal zit van propaganda te verkopen, is het bijzonder moeilijk om dat op te biechten en daaruit te geraken. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sire, gij (we) zijt ikke (wij) niet he. Excuses.
../... (achterwaarts schoorvoetend de troonzaal verlatend.)
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (en niet vergeten te buigen terwijl ge achterwaarts schuifelt...) Serieus nu: na een maand hadden we voldoende doden om te zien dat het essentieel oude mensen waren he. We = iedereen die statistieken kon bekijken. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/derde-...ppen~a678d718/
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat gaan ze dan doen. Doppen ? Ik geloof er niet veel van, hoewel, zoals ik lees heeft de Artsenkrant een nogal ouder publiek die het zich kan permitteren om te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Nederlandse Tweede Kamer heeft enkele uren geleden een motie ,ingediend door Mr Van der Staaij en Mr Omtzigt ,(beiden namens oppositiefracties) het gehaald.
Nu kan de Regering Rutte de 2G maatregelen die ze in gedachten hadden niet uitvoeren... Laatst gewijzigd door kelt : 10 februari 2022 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar ik begrijp leutert men in de regering daar aanhoudend over een "gereedschapskist",waarin 2G,eventueel 3G en weet ik wat nog allemaal moet zitten (en voor de goede verstaanders,naar hartelust uit geplukt)..
Ondanks vermoedelijk tientallen interpellaties uit gans de oppositie (de parlementairen van de regeringspartijen zijn daar net als bij ons...blauwdruklulletjes,maar dit terzijde) ging dat maar door..... Het is voorbeeldig hoe uiteindelijk twee van de oudste/langst dienende parlementsleden in die Kamer,die mekaar over andere onderwerpen misschien niet gaan vinden,dan samen een korte puntige motie indienden die in no-time genoeg stemmen uit de ganse oppositie verzamelde... Laatst gewijzigd door kelt : 10 februari 2022 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(nobelprijzenswaardig schema dat je hebt ontdekt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Men is wel heel onrespectvol en minachtend met onze artsen omgegaan. Helaas ken ik ook goede artsen die aan stoppen denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
99% van de artsen staat immers achter het covid-beleid.. Dat is hier al erg vaak uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |