![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij dan niet naar duitsland en frankrijk kan gaan is dan het gevolg van zijn keuze. Tenzij men denkt dat die 2 landen een 'uitzondering' voor hem goedkeuren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog zo eentje en we hebben een forum.professor in de vaccino’ogie
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 17 februari 2022 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() diarree is een frequente bijwerking
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees dan de eerste zin uit dit artikel en je moet huilen en lachen tegelijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het probleem hier echter is, is dat u wil dat anderen hetzelfde doen als u. En als ze dat niet doen, dan zijn ze untermenschen die geweerd moeten worden uit de maatschappij. DAT, mijn beste, is het probleem. En als u daar op aangesproken wordt dan probeert u dat weg te lachen. Ik begrijp dat, ik zou ook niet graag meer in de spiegel kijken moest blijken dat ik zo in elkaar steek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vertaalt zich echter niet naar de praktijk. Ik heb nooit meer rondgereisd dan afgelopen jaar. Van Spanje naar België & retour. Naar Duitsland (Aken, Keulen, Munchen ed.) Naar Nederland (A'dam, Maastricht, Eindhoven...) Frankrijk uiteraard, passerend. En op al die plaatsen ben ik gaan eten, overnachting etc... Nergens, maar letterlijk nergens werd ik aangehouden, naar 'n QR-Code/CST oid gevraagd. Zelfs geen PLF ingevuld. Ik ben nl. nogal recalcitrant. Aan mij zijn ver- & geboden niet besteed! Aan de draadstarter. Wees gerust, als je er niet op ingaat blijven ze je "uitnodigen", per mail (laatste waarschuwing), document aan je eHealth toegevoegd, zelfs per telefoon. Ik zeg telkens dat ik 'symptomen' heb. Kous af. Zelfs m'n apotheker blijft me bestoken, alsof ze zaken heeft met mijn vaccinatiestatus. M'n huisdokter heeft het al lang opgeven en vermijdt 't onderwerp angstvallig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Mijn echtgenote werd in Duitsland dan weer bijna nooit gecontroleerd. Mijn oudste werd dan in België na aankomst op de luchthaven niet gecontroleerd. Het lijkt er er sterk op dat het heel afhankelijk is van plaats, moment en situatie of er controle is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Getuigt niet echt van gezond verstand om een medische handeling te ondergaan als daar geen enkele medische noodzaak toe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke analyse dan wel? Op basis van welke gezondheidsanalyse moeten de Belgische kinderen ent tieners nu geboosterd worden? Welke sanitaire winst zit er voor hen in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Vreemd dat men zo een evidentie niet snapt.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op plaatsen waar men 't mij eventueel wel zou vragen was ik sowieso niet van plan binnen te gaan, ook al heb ik sinds enige tijd (eindelijk) 'n herstelcertificaat. Wat me wel opvalt is dat haast iedereen, overal klaar staat met z'n mobieltje, kan je niet naast kijken, zo trots dat ze zijn op hun kweenie hoeveel prikken. Dat doe ik dus niet, dat kudde-schapen-gedrag. Ik doe of m'n neus bloedt en alsof ik niet weet waar ze 't over hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat dit locaties zijn waar de uitbater een serieuze boete riskeert. Ga je een deel van de boete betalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pas daarvoor. 't Is dankzij de regimeslaafjes, waaronder ook jij, dat we opgesolferd zitten met dat CST, ongrondwettelijke, vrijheidsberovende maatregelen, indirecte verplichting tot (voor de meesten nutteloze) vaccins 'vrijwillig' in ons lijf te laten prikken & monsterboetes uitdelen voor zaken die zolang de mensheid bestaat, normaal waren. Jij mag, ik pas. Hopelijk snap je dat dit nooit meer weggaat, dit totalitaire, zolang er in meegegaan wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik, of stoort het ergens, meester? Live and let die.
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat mij vaccineren omdat ik met mijn 60 lentes er sanitair belang bij kan hebben. En dat ik op café en restaurant kan, wel ja dat is best meegenomen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de rest trekt ook al op geen kloten. Je wil maar niet begrijpen wat de bezorgdheid is van 99 procent van onze medische wetenschappelijke wereld, die wel oog heeft voor de openbare gezondheid. U hebt blijkbaar enkel oog voor de individuele gezondheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zijt gerust: tot de laatste dag zullen ze mijn pensioen uitbetalen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die humor zal je zeker scoren bij wappies en antivaxers.
![]() |
![]() |