![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baas van Roemeense beroemdste voetbalploeg kondigt verbod aan op gevaccineerde spelers, omdat zij hun “kracht” verloren hebben
https://www.dailymail.co.uk/sport/sp...D-players.html
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 februari 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je bijziend bent, kan dat kloppen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenminste dat zal dan toch nog marcheren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dezelfde retorische vraag, en ik kan er nog talloze varianten op bedenken, allemaal uit de medische commercie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienstfanaten zijn mensen die zonder enige vorm van kritisch denken enkele mensen nalopen en hun woord voor evangelie aannemen. Ik denk dat jij dus eerder in dat rijtje thuishoort dan mensen die kritisch zijn tov het coronabeleid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Mijn grootmoeder heeft ne vierde prik gehad. Dat is wat ik weet.
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals de moslims 5 keer per dag naar Mekka moeten bidden, moet gij 5 keer per dag herhaald hebben dat ge 99% van de wetenschap achter u hebt. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dat kleinkind geboren zijn uit twee ongevaccineerde ouders, zou hij ook schoon zijn, ook goed eten en pampertjes vol pissen en kakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals momenteel bij de meeste mensen zijn die ouders hun vaccins al uitgewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden las ik dat er 200.000 een uitnodiging zouden krijgen. Ik kreeg een uitnodiging hoewel ik totaal niet tot een risicogroep behoor. Nu stel ik mij wel de vraag of uiteindelijk iedereen een uitnodiging zal krijgen. Zo ja dan vermoed ik sterk dat velen het zullen laten afweten, tenzij het CST ook na de derde prik ooit vervalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet dat hier nog een forum voorstellen?
![]() Zogauw er geen argumenten voor weerlegging zijn, de discussie over een derde prik negeren en dan maar forumleden beschimpen als forumvirologen en over kleinkinderen zeveren. ![]()
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik schat dat tegen de prik in het najaar komt, deze gelijkwaardig zal staan aan een griepprik. Ofwel neem ik beide ofwel geen van beide, maar het zal van de situatie op dat moment afhangen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kunnen we wat corona betreft niet zeggen. Oftewel twee prikken per jaar, oftewel komt er een duurzamer vaccin op de markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat duurzamer vaccin is er al en bijna iedereen heeft die al gekregen, Omicron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat het gedaan was ,sedert een paar dagen toch niets meer over gehoord...: Dus werken de vaccin's dan toch? roll:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 26 februari 2022 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie heeft die ,52 dosis gekregen? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op dit forum wel zo: diegenen die de wetenschap, uitgeoefend door wetenschappers, aanhangen, versus diegenen die een zwak hebben voor complottheorieën en veel bla bla kunnen verkopen. Ik behoor tot die eerste groep. Wie tot de tweede groep behoort: hij of zij trekke het schoentje aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weten we beiden twee ieten. De tweede booster is er voor mensen met immuniteitsproblemen.
|
![]() |
![]() |