![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
kijk joh, ik kom zelf uit die zwarte apen werelden en ben flink gediscrimineerd door negers en zwarte hindoe apen dus ik kan nu alleen hard lachen ok. Het is hun eigen schuld, dat de superieure blanke Ariers uit de Oekraine nu in OORLoGStijd maar keihard hun Artikel 1, 7 en 8 eventjes hebben gedeleted. KARMA ok. die negers moeten andere kant oprennen richting Afrika of naar zwart India, sorry Arische Revolutie is nu begonnen en zal heel Europa binnen 6 maanden infecteren, sneeuwbal effekt ok. Ja het is een zuiver biologisch proces, en natuurlijk, eigen soort, volk en Arische RAS EERST. Trouwens alle mannen van 18 tot 60 jaar moesten toch verplicht achter blijven in de Oekraine om te vechten tot dood tegen de Russen?? Deze neger mannen vluchten nu weg en zijn laffe gasten. Gelukszoekers mogen in continentaal europa nu ook snel hun koffers pakken en met roeibootjes terug racen naar Afrika, binnen zes maanden, want de Arische Revolutie zal heel Europa nu infecteren, WORST CASE SCENARIO.... .......PAN Europese Arische Unie incl alle voormalige USSR naties en Rusland erbij opgeslokt?? ....... --------- kan dit? ruim 850 miljoen blanke/ licht getinte Ariers verenigd in nieuwe EUSSR superrijk?? natte vinger Droom in vurige achterkutjes van van Napoleon Bonaparte, en Adolf Hilter he........ ..... Hoofdstraat ea kan je dit analyseren?? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat wil zeggen, mannen die hun domicilie hebben in Oekraïene moeten dienst nemen |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Met een boot ...
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
“They will first put their people first. And then us. For me, it was discriminating but for them, it is normal,” Dinga added. https://www.aljazeera.com/news/2022/...caping-ukraine Videos shared on social media also show Ukrainian border forces pushing African nationals as they attempt to leave Ukraine. “Reports that Africans are singled out for unacceptable dissimilar treatment would be shockingly racist and in breach international law,” the AU statement continued. Al Jazeera spoke to several African and Asian nationals who said they were turned away by Ukrainian authorities at the border to Poland. “We were the last people to get on anything, it was always like that.” Madi Kemel Dinga, a Congolese student, told Al Jazeera at a reception centre in Korczowa, eastern Poland. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen vliegverkeer meer?
Ondanks dat 'sieren' de witte lijnen de laatste dagen het luchtruim weer. Het luchtverkeer is weer enorm toegenomen. Komt dat omdat men denkt het Covid-virus 'verslagen' te hebben? Uw afbeelding van al die vliegtuigen in het luchtruim denk ik dat die afkomstig is van Flightradar24 Ik heb die op mijn iPAD staan maar met die iPAD ga ik al tijden niet meer met online.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2022 om 16:34. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Russen zeggen dat de de oekraïners burgers weigeren te laten vertrekken, vooral buitenlanders die als schild worden gebruikt.
https://thewire.in/world/russia-tell...r-3000-indians United Nations: Russia on Friday, March 4, accused “Ukrainian nationalists” of “forcibly” holding over 3,700 Indian citizens in various cities, while saying the Russian military is doing everything to ensure the peaceful evacuation of foreign nationals. “We urge you to calm down your mentees who in the worst traditions of ISIL terrorists and their Idlib associates are hiding behind civilians, placing heavy weaponry and multiple rocket launchers in residential areas. He said these terrorists are preventing civilians wishing to leave the cities from doing so and this practice is affecting not only Ukrainians, but also foreign citizens. The number of foreign nationals who are being forcibly held by Ukrainian nationalists is shocking, he said. In Kharkiv, this includes 3,189 citizens of India, up to 2,700 citizens of Vietnam, 202 citizens of China. In Sumy, this includes 576 Indian citizens, 101 Ghanaian citizens and 121 Chinese citizens. The Russian military is doing everything to ensure the peaceful evacuation of foreign nationals, he said, adding that at various checkpoints, 130 comfortable buses are standing ready in order to leave for Kharkiv and Sumy to rescue Indian students and other foreign citizens. He said checkpoints have been equipped with temporary accommodations, rest facilities and hot meals and mobile medical stations have been deployed with stocks of medications. The evacuees will be later transported to Belgrade and subsequently brought home by air. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoewel, de Russen verhinderen hun vertrek. Maar die Indische burgers zijn naar Oekraïne getrokken om een beter leven op te bouwen en zijn niet zoals de Oekraïners niet van plan om HUN leven te laten vernielen door Putin. Maar Putin moet een verontschuldiging klaar hebben voor India en China, als hij HUN burgers dood met zijn raketten op de steden. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, een hele draad opgepookt door de wokes, omwille van fake news van de Russische propaganda ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn er hier die het blijkbaar zo goed weten, dat we stilaan overtuigd moeten geraken dat ze er zelf bijstaan, daar aan die grensovergangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|