![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eigenlijk is dat een eersteklas huis tuin en keuken middel om dingen in de fik te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets menslievender: we maken proppen van zijn volgesnoten zakdoeken en schieten die met blaaspijpen over de linie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt in orde zie ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij zijt een afstammeling van Godfried van Bouillon !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Begin vodka te stoken ,miljarden liters en schenk die gratis aan de binnenvallende ruskys.Ze zullen zich dood zuipen.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok ok,lijkt me een goed plan...
Kleine wijziging,we verklaren het grondgebied en de inwoners van de gemeente Knokke-Zoute als "Oekrains gebied" en we laten de Tjetsjeense milities er even in los......(zorgen dat ze aan bvb de gemeente Heist niet raken hé...) Van de nood een deugd maken noem ik dat... ![]() Medeforummers kunnen eventuele andere chichi-nederzettingen melden,dan geeft ik dat door aan de Tjetsjenen voor "bevrijding en gelijkschakeling" Laatst gewijzigd door kelt : 1 maart 2022 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() jammer dat ik niet meer van iT ken
ik zou zo hard de technische systemen van de Russen saboteren. nu blijft het bij het Kremlin op Google Maps rapporteren wegens aanstotelijk gedrag
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is efficienter eigenlijk. Dan kunnen we meerdere keren schieten. we laten hem ook krijgsgevangenen besmetten en schieten die met een trebuchet terug. (dan moeten we die geen eten geven.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de 'godsdienst' van het 'vingertje omhoog'???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Poetin is momenteel nog de enige die Molenbeek kan opkuisen. Geduld is een schone deugd.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vorderen alle tesla's op en programmeren ze om op "autopilot" tegen een Russische Tank te vlammen aan zoveel kilometer per uur als maar mogelijk is,en het interieur van die tesla zetten we vol bidonnekes naft...
We gaan nog eens zien hoe lang die Tank zal meegaan...en bovendien lossen we het laadpalenprobleem EN het electriciteitsprobleem definitief op...samen met de invaller... Behalve in Gent. Die Russische Tanks gaan daar geen rij-permissie krijgen met zulke mega-diesels dus daar is geen verdedigingsplan nodig... Laatst gewijzigd door kelt : 2 maart 2022 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog platen van Metallica en een versterker van 500 Watt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, de anti-Russische censuur heeft ook hier zijn intrede gedaan. De schuld van de EU en de Navo mag niet worden aangekaart.
Have fun, tot na de oorlog. Hopelijk moet er, mocht er een gigantische paddenstoel verschijnen, niemand als laatste denken "die Skob had gelijk dat we er ons als EU niet moesten mee moeien". Enjoy, tot later.
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is wat jij haalt uit dit specifieke topic?
Oké.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Dragen de Russische militairen en de Oekraïners wel een mondmasker op het slagveld? Een inval kan je als een evenement beschouwen; het is geen privé aangelegenheid.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |