![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Twitter is het 'kanaal', niet de 'bron'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof dergelijke beelden bij de Russen zullen komen... En als binnenkort de krijgswet over heel Rusland wordt afgekondigd, zal de controle nog vele malen erger worden.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
DAT zijn meestal de boerkes die samenhokken in uitsluitend mannelijke groepjes en dat onbehouwen gedrag promoten waar ik het eerder over had. Eind jaren 90 zag ik datzelfde gedrag al, bij voorbeeld op de ski-slopes van Sils. 't Is dus niet van gisteren, he.
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vond dit wel een goeie om Putin in een Franse koleire te zien ontaarden:
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In Rusland mogen ze horen (of lezen) dat de Oekraïners de humanitaire doorganswegen bombarderen voor Oekraïners die naar Rusland willen vluchten.
https://iz.ru/1300401/2022-03-04/mos...ainy-v-rossiiu Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 4 maart 2022 om 08:08. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Da's erger dan chinees voor mij.
|
|
|
|
#28 |
|
|
In Google Chrome is rechts bovenaan een mogelijkheid Russische paginas te laten vertalen.
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had het over je eerdere geposte roedel vraagtekens in die quote.
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 maart 2022 om 08:27. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Jammer dat in Vlaanderen een van de mooiste, poetische en rijkste talen ter wereld (en dat is gemeend) geboycot wordt.
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da miende ni, he.
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat het filmpje oprecht is; de verspreiding ervan is natuurlijk wel neigend naar propaganda. Vraag aan het forum: mag dat Russisch soldaatje voorgesteld worden om zijn eigen hachje bij evt terugkeer naar zijn land te redden, om in Vlaanderen politiek asiel aan te vragen? Als bekend geraakt dat het Westen daarvoor openstaat, dan deserteert driekwart van de Russische piotten, inbegrepen hun officieren tot de graad van kolonel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wou maar een zeer kleine slag om de hand houden, mocht het filmpje toch helemaal fake zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De westerse politieke wereld en de doorsnee westerse bevolking is daar volgens mij niet echt voor te vinden. Asiel verlenen aan de vijand ? Neen. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Politiek asiel aanvragen kan & mag iedereen wiens leven om politieke redenen bedreigd wordt. Dat betekent natuurlijk nog niet dat de aanvraag ook goedgekeurd wordt. Ik kan niet ontkennen dat ik het prachtig zou vinden mochten Russische soldaten in grote aantallen deserteren, en elders politiek asiel aanvragen. Maar hoe zou Putin daarop reageren?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat kan ik mij voorstellen, zo lieve mensen, ze hebben zelfs kernbommen mee om ons warm te houden ........
|
|
|
|
#39 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hij zou ook daar zijn soldaten komen "bevrijden" denk ik.
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
ondertussen zijn er nog geen energiesancties en kopen 'we' nog steeds Russisch gas aan de huidige marktprijzen, niemand die de kraan wil dichtdraaien, aan geen enkele zijde
money makes the world go round en de boer hij ploegde verder.. Laatst gewijzigd door edwinp : 4 maart 2022 om 19:57. |
|
|
|