![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een soeverein land met een democratisch verkozen bestuur wordt platgebombardeerd door de aggressieve buur. Hier is nuance gelijk aan het toelaten van terreur. U heeft blijkbaar weinig gevoel voor rechtvaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet allang niet meer waarom ik hem tien jaar geleden op mijn negeerlijst gezet heb, de enige nog actieve forummer die daar op staat. Maar ik weet wel dat ik dat niet doe vanwege iemands standpunten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Naar mijn inziens moeten de gevechten zo snel mogelijk stoppen, het zenden van wapens is juist olie op het vuur, enkel bedoeld voor de eigen strategische belangen. Het slachtofferen van het Oekrainse volk voor de grote zak geld, lijkt mij toch een bijzonder cynische pasmunt. Of bent u niet van mening dat er in dit conflict grotere geopolitieke belangeng spelen..juist...teveel nuance zeker...laten we dat laatste dus maar negeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oekraine vraagt sinds dag 1, staakt het vuren. Rusland geeft niet thuis. Volgens u moet een democratisch land (in wording) de rode loper uitrollen als een dictatoriaal megalomaan buurland binnenvalt om vermeende 'geopolitieke redenen' en historische trauma's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ging net hetzelfde antwoorden. Er valt gewoon geen verdedigbaar excuus te vinden voor deze aanval. En iedere poging daartoe vind ik een klein schandaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op wereldtoneel zijn de grootmachten zich aan het positioneren naar de toekomst aangezien de balans veranderd. Uiteindelijk gaat dit conflict daar over... Laatst gewijzigd door Loki : 17 maart 2022 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En in Rusland zelf zullen kliklijn de andersdenkenden wel boven water halen zodat de rekening kan gepresenteerd worden. Alleen heeft Put(a)in niet het sociale kinder-dans-medium nodig om zijn haatboodschap de wereld in te sturen. De wereld lijkt op dit moment nog naar hem toe te komen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Rusland heeft een economie zo groot als de Benelux en ze heeft een leger die alleen oorlogen kan voeren in Arabische landen. China heeft het Westen nodig voor economische groei en verwijdert zich steeds meer van het Westen door hun bondgenootschappen met schurkenstaten. De Arabische landen leven nog in de middeleeuwen en alleen Poetin en Erdogan zoeken nog bondgenoten en machtsuitbreiding in deze regio. Daarom het Westen , zoals de VS de EU GB en Canada zijn nog de belangrijkste spelers in de wereld als het om vrijheid , mensen rechten , welvaart en economische vooruitgang gaat. Laatst gewijzigd door cato : 17 maart 2022 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Het is regelrecht barbaars wat er aan het gebeuren is in Oekraïne!
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 17 maart 2022 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens al die flagrante leugens gestoffeerd met halve en hele waarheden om toch maar de realiteit te ontkennen doet bij iedere objectieve waarnemer alleen maar de afkeer toenemen tegenover ldie ieden die onze meningsvrijheid zo op proef stellen.. https://www.leveninlicht.nl/inspirat...-vandaan-halen
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 17 maart 2022 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zijn die vluchtelingen de dupe..Het enige wat ik stel dat Rusland daar niet de enige verantwoordelijke voor is omdat er veel meer belangen op het spel staan dan enkel de Russische. Dit had met diplomatie kunnen worden voorkomen. Dat westerse leiders dit niet willen horen is evident, maar moeten hun burgers daarom klakkeloos hun standpunt overnemen? Ik vind dat alle vluchtelingen even goed moeten worden opgevangen!!! Ik ben zelf voorstander van open grenzen. Deze crisis laat nog maar eens zien dat de ene mens meer waard is dan de andere. Mag ik dat dan niet hypocriet vinden meneer de moralist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juf Mieke is niet vermoord door een religieuze gestoorde zot, Juf Mieke is medeverantwoordelijk door haar benadering 25 jaar geleden van diene gast???? ik heb mijn pens vol van alle eva bremsen en pvda freaks , hier en IRL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben niet pro-putin, ik zie de zaken grijs. Is een extreem standpunt het enige wat nog toegelaten is? Is dat echt wat nu nodig is? En i.v.m. open grenzen ben ik van mening dat wanneer de groten vrij mogen gaan en staan waar ze willen, de kleinen dit ook mogen. Laatst gewijzigd door Loki : 17 maart 2022 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() open grenzen is een item van de (extreem) linkse kerk
punt andere lijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien zelfs de PVDA en het VB de agressie en leugens van Poetin zwaar veroordelen. Aangezien er geen enkel publiek figuur dezelfde zever wil verkondigen als de anonieme helden op dit forum ? Bij wie gaan dan aanleunen ? |
|
![]() |
![]() |