![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Niets meer of minder dan wat ik al reeds doe.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede dag Mr DiRupo, goede dag mevrouw DeBlock. Welkom. Ik kan u het heugelijke nieuws brengen dat U Limbo, de eerste cirkel van de hel niet zal betreden. U mag direct door naar de 2de cirkel van de hel. Om daar "samen" de vruchten van uw genotzucht te plukken. Eenmaal die les goed geleerd zal u een nieuwe, democratisch aangewezen pluche zetel in een andere cirkel geboden worden.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... Endlich, ein Mensch!
![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde laatst zelfs eens iemand zeggen dat hij er op huidig ogenblik met alles wat er in de wereld aan de hand/aan de gang is er zelfs totaal geen enkel probleem zou met hebben dat hij naar de eeuwige jachtvelden zou geroepen worden.
Lijkt mij een dramatische denkpiste van de man in kwestie maar toch ... ![]() Of zag hij het zo ... Diamonds and Rust Waarschijnlijk zag hij het als zijnde RUST?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2022 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is zo, die hebzucht van grootmachten en corrupte politici daartussen doen ons dood op massaschaal. En dat is moedwillig.
Met mijn eigen ogen gezien...
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten tijde dat het Covid-virus de scepter nog zwaaide is mijn nonkel daar aan overleden.
Een van zijn twee zonen maakte toen de opmerking: het zal met mij niet lang meer duren en hij is intussen ook al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Of hij ziek was daar heb ik het raden naar? Kon hij het huidige leven niet meer aan? Was het overlijden van zijn vader (mijn nonkel zaliger dus) de oorzaak? Kon hij om der één of andere reden het leven zoals het er nu uitziet niet meer aan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2022 om 10:15. |
![]() |
![]() |