![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was juist bij die paragraaf beland: (vertaling NL Google Translate)
22. Als onderdeel van de uitvoering van maatregelen van strategische afschrikking met een krachtig karakter, voorziet de Russische Federatie in het gebruik van zeer nauwkeurige wapens. De Russische Federatie behoudt zich het recht voor kernwapens te gebruiken als reactie op het gebruik van kernwapens en andere soorten massavernietigingswapens tegen haar en (of) haar bondgenoten, evenals in geval van agressie tegen de Russische Federatie met gebruikmaking van conventionele wapens, wanneer het voortbestaan ??van de staat in gevaar wordt gebracht. Het besluit om kernwapens te gebruiken wordt genomen door de president van de Russische Federatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Begrijpelijk dus dat de Russen in hun broek aan het schijten zijn met deze wanhopige uitspraken. Kernwapens = einde van de mensheid
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Dat zo'n manneke een groot rijk wilt stichten nog in deze tijden.
Vroeger in de tijd van de Romeinen ging dat nog, toen er amper volk op de aarde was,2 dorpen binnenvallen en je had half Europa al in je bezit. Nu moet je een paar miljard mensen opzij zetten.Ja,het gaat met een kernbom, maar dan is zijn rijk ook uitgezongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net de essentie van het pokerspel als je kernmacht bent.
De anderen moeten rekening houden met de kans dat die kaart wordt ingezet. Maar als je op elke eis toegeeft omwille van die dreiging verlies je ook.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb meer vertrouwen in hun ratio, dan in die van de politici die aan de macht zijn. In de VS hebben we ook gezien, hoe de stafchef preventief stappen had gezet omdat hij vreesde dat Orange Man totaal ging flippen en Iran zou nuken. Idem toen het potje begon te koken met de chinezen. Er is geen reden om aan te nemen dat de russische generale staf dommer zou zijn dan die van de VS. Het gevaar zit hem bij Putin, en zijn machtcircel die hem alleen maar naar de mond praat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de centrale planners de prijzen met 30 of 50% hebben omhoog gekregen, zal de oorlog en de sanctie even vlug passe zijn als ze kwam
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Definieer existentieel
En hebben we het over Rusland of over Poetin? Rusland blijft met de nucleaire optie dreigen en de Nato blijft wijken en laat over zich heen lopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een narcistische psychopaat is in staat iedereen mee te sleuren in de ondergang. Daar zijn nog voorbeelden van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat de Oekraïners destijds hebben moeten inleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ook een geluk. Toen de Russen de Krim innamen was er aan Oekraïnse zijde een stelletje ongeregeld aan de macht.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 maart 2022 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag daarjuist op beelden Biden aankomen. De man is mijn keuze niet en het is een oude kloot maar het is toch onze oude kloot. Hij stelt me meer gerust dan die andere gevaarlijke kloot in het Kremlin. Biden is op zijn minst gecontroleerd en moet democratische regels volgen. Die gevaarlijke zot in het Kremlin is een ongeleid projectiel dat Europa en het Westen kan vernietigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noord-Korea heeft er ook twintig.
(fig.)
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoor her en der zeggen, " Al een geluk dat Trump niet aan de macht is." Ik zou eerder denken, mocht Trump nog aan de macht geweest zijn, dat de kans groot was dat Putin nooit begonnen was aan zijn theaterstuk in Oekraïne. De ene zot zou niet op zijn gemak zijn met de ander zot. Dat opgewarmd lijk blijkt niet veel indruk te maken op meneer Putin. Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2022 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |