![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tgoh. Kruiden zullen sowieso wel lukken. En als je een warme hoek/muur hebt, lukken chilipepers of kerstomaten ook nog wel redelijk goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven niet bepaald groene vingers te hebben...
Maar ik wens toch even op te merken dat het aannemen van een horizontale positie tijdens het tuinieren ergonomisch niet de beste oplossing is. Ook zijn betrekkelijk weinig "moestuin"planten mij bekend (om precies te zijn,geen één)die een vertikale positie verkiezen... Maar ja,we leren bij... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 25 maart 2022 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk enkel die zaken die ‘oppervlakkig’ groeien en geen diepe ‘wortels’ hebben. En je moet dan nog oppassen met water geven.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt moestuinieren kan je dat niet noemen. Maar je kan wel wat laten groeien. Je moet het dan wel eerder doen voor het plezier dan voor de echte opbrengst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als hobby kan dat wel leuk zijn.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tomatenplanten groeien doorgaans -mits goed geleid- verticaal en verzorg je ook makkelijkst in verticale positie. Spruiten en artisjokken trouwens ook. Al vraagt die laatste weinig tot geen werk. Edit: ik had het eerst nog niet door, maar begrijp nu die laatste zin beter en ja, tomatenplanten, spruiten en artisjokken minder geschikt voor een verticale moestuin.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 maart 2022 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |