![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stoort het u om pussypics te krijgen? | |||
Nee, zeker niet. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Ja, zeker wel. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Maakt me geen hol uit. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Babeth net zei:
"pussypics, dickpics, wie ze stuurt kan commentaar verwachten." En da's niet noodzakelijk het beoogde resultaat dat de beeldzender in gedachte had. Pussypic: "Is dat de nieuwe reclame voor de kiekenpoelier?" Dickpick "Just een karakolleke, maar dan eentje in't klein"
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 maart 2022 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik stemde dat het me absoluut niet stoort. (*) (*) met mate hee : dikke en lelijke vrouwen gelieve zich te onthouden.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 maart 2022 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat Blue Sky zelfs geen dickpics krijgt op zijn ivoren toren.
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het loopt de spuigaten uit met al die pussypics in mijn IN-box.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want uiteindelijk, een kinderhand is gauw gevuld.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn nou eens gewenste intimiteiten. Tot het deel waar het opeens toch behoorlijk ongewenst wordt dan toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon die nog zat worden?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik heb hem toch ooit zijn saturatie punt zien bereiken ...
De setting, een tent in een boerendorp, waar den backstage eigenlijk de achterkant van de zaal was, en die mannen gewoon bij ons in t publiek stonden te zuipen dat het niet schoon was. Ondertussen werden er ook ceedeekes verkocht. Na een paar duvels zetten die gasten hun recht en gaan ze wat liekes zingen, ondertussen worden de kelen gesmeerd, en na nog wat liekes is het pauze. En zo naar het einde van het optreden toe, begon je te zien dat het goed was dat het einde begon te naderen. De Jos en Stef deden nog vrolijk verder, maar bij de Juul begon het toch duidelijk te veel te worden. Anyway, het blijft de beste Belgische pop groep, Hun eigen poetische zoetgevooisde teksen en nog echte rockers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik zet het zo dikwijls af dat ik de afzetknop versleten heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat iedere man recht zou moeten hebben op drie pussy-pics per dag.
En vrijgezellen zelfs zes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zagen over dickpicks en er dan een tentoonstelling over geven:
Voor vrouwen is het ook nooit goed. https://www.gum.gent/nl/event/phallus-norm-vorm En on-topic, Neen, geen probleem mee, al zou die van ons dat minder appreciëren dat ik er krijg.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 maart 2022 om 06:37. |
![]() |
![]() |