![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() de missverkiezingen van tegenwoordig beginnen blijkbaar meer te lijken op het eurovisiesongfestival: de Turken zitten overal en stemmen massaal op hun landgenoten wat voor kattegejank ze ook op het publiek loslaten, oftewel het is niet de beste of mooiste die wint, maar wel deze met de grootste allochtone achterban
in dit onderwerp had ik voorspeld dat Barbara Steeman zou winnen, en had men enkel naar de andere finalistes geluisterd had ik ruimschoots gelijk gekregen PC = zelfverloochening
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
na de voting van de jury enzo stonden alle meisjes op een gelijk aantal punten. het is de televoting, waar sowieso het meeste gewicht aan gegeven werd, die beslist heeft wie won. en zij kozen voor dit meisje. als dat pc-gezever van jou is er dus serieus bij de haren bijgesleurd. triestig hoor, die paranoia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() [size=2]The Nordish racial group[/size]
A) Central Nordish racial types ---1) Root types -.a) Upper Palaeolithic survivors (Aboriginal northwestern European racial types, descended from the post-glacial hunting, gathering, and fishing populations of the Upper Palaeolithic) 1) Brünn 2) Borreby -.b) Nordics (Descendants of the Danubian culture-bearers of the Neolithic; Nordics brought agriculture and the Indo-European language to northwestern Europe ca. 3,500 B.C.) 1) Hallstatt Nordic 2) Keltic Nordic ---2) Stabilized blends -.a) Brünn-Nordic intermediates 1) Anglo-Saxon 2) Trønder -.b) Borreby-Nordic intermediates Fälish B) Periphery Nordish racial types ---1) Northwestern periphery types Nordish altered by northwestern Atlanto-Mediterranean mixture 1) North-Atlantid 2) Paleo-Atlantid ---2) Southern and eastern periphery types Nordish altered by eastern periphery non-Nordish mixture (Modification through mixture with the Ladogan type of the northeastern forests) 1) Neo-Danubian 2) East Baltic b) Nordish altered by southern periphery non-Nordish mixture (Mixture with Dinaric and Alpine races, respectively) 1) Noric 2) Sub-Nordic |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Wat een gelul zeg. Mijn tante ziet er nog bruiner uit, is nochtans op en top Belgisch.
Jullie zijn zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het volk heeft gekozen. Dus zal de beste wel gewonnen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat heeft het vlaams blok hier mee te maken.
Die Tatiana is lekker en of ge nu vlaams blokker zijt of niet, moest ze in uw bed liggen, ge zou wel weten wat doen. En dan nog, ze kan 5 talen spreken. Is dat nu niet inburgering op zijn best? Geniet er nu toch eens van.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miss België verkiezingen interesseren me helemaal niet-gisteren heb ik naar de film "La Bûche" met o.a. Sabine Azéma, Emmanuelle Béart en Claude Rich op France 2 gekeken-maar ja, ik vind die winnares alvast niet lelijk. Goed voor haar dat ze gewonnen heeft, zou ik zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 20 december 2004 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Of Brussels....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat Miss verkiezingen niet geheel juist verlopen is al wel meer gebleken, toen bv die Waalse had gewonnen op het moment dat de Walen begonnen te morren. Er was toen een veel mooiere en slimmere (Vlaamse) kandidaat dan haar. Net zoals idool, toen moest dat meiske winnen... Laatst gewijzigd door lustige lezer : 20 december 2004 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gefrustreerde avond gehad (misschien door de recente peilingen) dat je weer hersenloze zever aan't vekondigen bent. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 20 december 2004 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Deze reacties zijn weer o zoooo voorspelbaar.
Ik ben een maand "out" geweest maar "nothing's changed" zie ik. ![]() Ik herinner mij een reality showke, "de werf" genaamd... waar Vlaams Behang eventjes ging oproepen om te stemmen voor het 'traditionele' gezin en tegen het lesbische koppel. Of hoe VB weer met 2 maten en gewichten werkt. Dan mag een 'spelleke' wel tot een politiek onderwerp worden gebombardeerd. Een miss België-verkiezing (niet dat zo'n vleeskeuring mij ook maar iets zegt verder) selecteert iemand die een internationaal 'uithangbord' voor ons land mag zijn voor een jaar. Ergens zal dat wel een maatschappelijke en politieke relevantie hebben zeker? ![]()
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees net dat ze 5 talen kent!!! = RESPECT. Dat doe ik haar ie, al zou ik het graag kunnen. Op die manier kun je wel verdiend winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Zei dienen enen supporter van Beveren voor de match tegen zijne maat op de tribune: "Den trainer heeft nen Bels opgesteld. Als ze op het veld komen zal ik hem u eens aanwijzen!"...
![]()