Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2004, 23:23   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard Miss Brussel , Miss Multikul wint Miss Belgie !!!

Yep mensen , het is weer een feit dat multikul weer de overwinning binnenhaalt in België , de mooie Miss Brussel , Tatiana wint Miss België !!

Laatst gewijzigd door neruda : 19 december 2004 om 23:23.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:29   #2
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Dit is slecht nieuws voor wij die de multicultuur in vraag stellen, dit bevordert het alleen maar. Moeten ze net dat ene eruitpikken. Enfin al een geluk dat Sandrine Idool niet won.
Wtf heeft da nog te zien met miss belgië met de nadruk op België
Das geen rasechte Belgische in the first place.

Als ge ziet wat de andere miss-kadidates stemmen, dan is het ook nog eens de meest achterbakse dat erbij was. En die miss-kandidates zullen het wel weten want ze hebben een aantal dagen (weken?) samen doorgebracht.

Maarja, heel Brussel en Wallonië zal weer voor die ene koe gestemd hebben zeker, omdat het politiek correct zou zijn.
Ik weet het, ik ben wat pessimistisch, maar waarom moeten er altijd met andere factoren (cultuur, taal...) rekening gehouden worden ipv de schoonheid, spontaniteit en kennis?

Laatst gewijzigd door separatist : 19 december 2004 om 23:33.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:29   #3
ilfalco
Minister-President

Standaard

het feit dat u dit bericht in de sectie binnenlandse politiek post betekent dat dat u dit een politieke verkiezing vindt.... Ik vind haar bovendien niet uitzonderlijk mooi , maar dat is een kwestie van smaak.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 december 2004 om 23:30.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:33   #4
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Yep mensen , het is weer een feit dat multikul weer de overwinning binnenhaalt in België , de mooie Miss Brussel , Tatiana wint Miss België !!

Heel schoon meiske 8)
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:34   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De redding van de belgische economie ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:35   #6
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
het feit dat u dit bericht in de sectie binnenlandse politiek post betekent dat dat u dit een politieke verkiezing vindt.... Ik vind haar bovendien niet uitzonderlijk mooi , maar dat is een kwestie van smaak.
Duidelijk een signaal dat de meerderheid van de Belgen ruimshoots voor de combinatie van schoonheid en 'multikul' hebben gekozen...en dat de 1 miljoen mestkervers hun tijd aan het verdoen zijn.....
Oud 19 december 2004, 23:36   #7
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Dit is slecht nieuws voor wij die de multicultuur in vraag stellen, dit bevordert het alleen maar. Moeten ze net dat ene eruitpikken. Enfin al een geluk dat Sandrine Idool niet won.
Wtf heeft da nog te zien met miss belgië met de nadruk op België
Das geen rasechte Belgische in the first place.
Misschien omdat ze belgisch paspoort heeft, dus is het haar goed recht om mee te doen! Rasechte Belg wat is dat?
Waarom zou ze idool niet mogen winnen (persoonlijk vond ik haar de beste)?

Ik vind deze dame toch ook niet zo mooi van gezicht (in Brussel lopen er veel mooiere exemplaren rond!). Maar ja smaken verschillen en dat is al meermaals bewezen in Miss verkiezingen he.

Laatst gewijzigd door lustige lezer : 19 december 2004 om 23:39.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:39   #8
Luddo
Minister

Standaard

Niet druk in maken. Zolang dat met BELGIE geassocieerd wordt is het voor mij OK!
Oud 19 december 2004, 23:44   #9
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duidelijk een signaal dat de meerderheid van de Belgen ruimshoots voor de combinatie van schoonheid en 'multikul' hebben gekozen.
Een combinatie van schoonheid en multikul geeft een miss België in een burka. ...
Oud 19 december 2004, 23:46   #10
ilfalco
Minister-President

Standaard

Ik heb er niets tegen da een gekleurde dame wint , maar laat het dan wel een mooie zijn ... en dat dit niet het geval is en ook de belachelijke multiculkreten hier tonen aan dat dit eerder een politiek statement is , en wat is het gewicht van de jury in zo'n verkiezing ??? Als de pro-multicul stemmers allemaal op hun kdidaat stemmen en de rest semt op alle andere kandidaten dan kan je idd zo'n PC verkiezing krijgen. let wel ik kan me gerust inbeelden om op een gekleurd meisje te stemmen , maar als ik de reactie van de linkiwinkies hier lees dan vinden zij dat je blijkbaar politiek moet stemmen...; Brussel is trouwens een vreemde stad voor de vlamingen en ook voor de autochtonen ...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 23:49   #11
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Duidelijk een signaal dat de meerderheid van de Belgen ruimshoots voor de combinatie van schoonheid en 'multikul' hebben gekozen...en dat de 1 miljoen mestkervers hun tijd aan het verdoen zijn.....
Der zitten nochtans ook veel missen tussen.
Oud 19 december 2004, 23:55   #12
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de meerderheid van de Belgen alleen voor de schoonheid heeft gekozen en niet voor de multi-kul.
Oud 20 december 2004, 00:06   #13
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb er niets tegen da een gekleurde dame wint , maar laat het dan wel een mooie zijn ... en dat dit niet het geval is en ook de belachelijke multiculkreten hier tonen aan dat dit eerder een politiek statement is , en wat is het gewicht van de jury in zo'n verkiezing ??? Als de pro-multicul stemmers allemaal op hun kdidaat stemmen en de rest semt op alle andere kandidaten dan kan je idd zo'n PC verkiezing krijgen. let wel ik kan me gerust inbeelden om op een gekleurd meisje te stemmen , maar als ik de reactie van de linkiwinkies hier lees dan vinden zij dat je blijkbaar politiek moet stemmen...; Brussel is trouwens een vreemde stad voor de vlamingen en ook voor de autochtonen ...
U heeft duidelijk invloed gehad op de rechtse moderatoren die deze thread naar k&k hebben verbannen...de zoveelste bevestiging dat de moderatoren enkel en alleen fascistische en racistische taal toelaat...
Oud 20 december 2004, 00:08   #14
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Mooi zo. Zo'n geïmporteerd bruin wijf past wel bij de belgische staat. Ik had het al voorspeld in een andere topic dat de Miss belgië best het imago van dit apenlandje zou uitdragen. Mooie Noords-raciale volkseigen vrouwen passen enkel bij Vlaanderen, niet bij den belgiek. Den belgiek is tenslotte hét schoolvoorbeeld van multicul: communautaire ruzie, corruptie, zakkenvullerij,...

Toch één mindere noot: het had beter een negerin geweest. Dit past beter bij de belgische bananenrepubliek.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2004, 00:09   #15
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Smaken verschillen. Uiteraard ga jij plat voor Miss (baksel) Vlaanderen:

Oud 20 december 2004, 00:10   #16
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Mooi zo. Zo'n geïmporteerd bruin wijf past wel bij de belgische staat. Ik had het al voorspeld in een andere topic dat de Miss belgië best het imago van dit apenlandje zou uitdragen. Mooie Noords-raciale volkseigen vrouwen passen enkel bij Vlaanderen, niet bij den belgiek. Den belgiek is tenslotte hét schoolvoorbeeld van multicul: communautaire ruzie, corruptie, zakkenvullerij,...

Toch één mindere noot: het had beter een negerin geweest. Dit past beter bij de belgische bananenrepubliek.
En dat geldt ook voor u. Uiteraard ga jij plat voor deze Vlaemsche Schoonheid. Niet dat u ooit iets beters zal kunnen krijgen maar kom.

Oud 20 december 2004, 00:14   #17
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U heeft duidelijk invloed gehad op de rechtse moderatoren die deze thread naar k&k hebben verbannen...de zoveelste bevestiging dat de moderatoren enkel en alleen fascistische en racistische taal toelaat...
Ook ne slim van extreemlinks om hem op de verkeerde plaats te posten. Nu ge moet mij toch ook eens wijsmaken wat een missverkiezing nu weer met politiek te maken heeft.
Oud 20 december 2004, 00:16   #18
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Wat zijn [size=3]"mooie noords-raciale volkseigen vrouwen"[/size] ???????? (ik verwacht mij wel aan het ergste)
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2004, 00:20   #19
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernesto
Wat zijn [size=3]"mooie noords-raciale volkseigen vrouwen"[/size] ???????? (ik verwacht mij wel aan het ergste)
Dat moet er zo ongeveer uitzien:

Oud 20 december 2004, 00:22   #20
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann

En is het nu de bedoeling om een foto te plaatsen van de één of andere niet erg gelukte kleurlinge ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be