Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 december 2004, 02:48   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
helemaal geen K&K thread en Yann heeft er ook aan moeten geloven...hetzelfde onderwerp gevlogen naar k&k...

vreem daar heel lang de volgende thread onder buitenland heeft mogen blijven en nog steeds is... http://forum.politics.be/showthread.php?t=25479 ...maar ja , Jeroentje zal zijn kuren weer gehad hebben zeker vandaag , niet ? of begon zijn rechtse teentje weer te jeuken ?
stel je toch niet zo aan man!

lees de openingspost van mitgard, mitgard stuurt duidelijk aan op een discussie over rassen of iets dergelijks. ik vind het een superbelachelijke thread, maar zoiets hoort niet in k&k. in jouw thread verkondigde je enkel wie de verkiezing gewonnen had. dat is wel k&k. indien je uit de verkiezing van dat meisje een discussie over onze multiculturele maatschappij wil starten, dan moet je in je openingspost de discussie duidelijk in die richting sturen. wedden dat je thread dan niet naar k&k verbannen wordt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 december 2004, 03:06   #22
ingenious

Standaard

Citaat:
Knoop maar dit goed in jullie oren...hoe 'jullie' het draaien of keren...mogen jullie al dankbaar zijn dat hier nog een kleine minderheid aan 'links front' hier nog zijn mening op 'politics.be' komt neergooien ..en om nog af en toe de balance een beetje naar links te doen kantelen..maar jullie 'onneutraal' manier van selectief denken..demoraliseert hoe langer hoe meer waarom wij hier onze ding nog mogen doen...en wordt politics.be alsmaar meer en meer de vuilbak van de fascisten van het VB....doe zo verder en dit wordt enkel maar de rechtse frustratie afvalput van het VB...
hier zitten jammer genoeg heel veel vb'ers, en ook heel veel idioten (die groepen overlappen elkaar voor een deel, maar zijn toch niet helemaal gelijk). maar hier zitten best heel wat mensen met voldoende gezond verstand die hen wat weerwek geven. daarom dat dit forum ook zo leeft. moest 'links' hier niet vertegenwoordigd zijn, zouden er niet veel discussies zijn.

ik ben ook 'links' (ik ga niet akkoord met de tweedeling links en rechts, maar om de discussie te vereenvoudigen gebruik ik jouw termen) en ik heb nog nooit last gehad met de moderatie. het is niet omdat je een meningverschil hebt met de moderatie over de plaats van een topic, dat je ze daarom voor fascist moet verslijten. van mij mogen ze je gerust een ban aan je broek smeren, want zulke beledigingen zijn er zwaar over.

Citaat:
ingenious is offline  
Oud 20 december 2004, 08:05   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
En als je nu eens de andere users hun posts met hun geflame ook eens zou lezen, dan kan het forum opgedoekt worden, bij wijze van spreken.
Ik heb nog geen van die 'andere users' de moderatie weten uitschelden bij 'Suggesties en Mededelingen' omdat hun topic verplaatst werd.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 december 2004 om 08:09.
Knuppel is offline  
Oud 20 december 2004, 08:40   #24
johanvdw
Burger

johanvdw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had het kunnen raden , dat u het weer was..heer Jeroen...niet de eerste keer ...onze meeste rechtse boy van de moderatoren...u houten hoofdje heeft duidelijk er niets van begrepen...maar enfin..ben ik al gewoon van u..bedankt alvast voor uw reactie om mijn threads voor als 'fait divers' te beschouwen...ik zou in ieder geval eens de statement van deze jonge dame eens gaan opzoeken..daar het een sterke politiek signaal aan gekoppelt was...maar omdat het u weer was..bevestigt u weer mijn twijfels...
Ik heb dat topic verplaats.
Mag ik dan nu de meest rechtse van alle moderatoren zijn? Het is eens wat anders dan altijd linkiewinkie, belgicist, politiek correcte, ... genoemd te worden als ik tegen "rechtsen" reageer.
johanvdw is offline  
Oud 20 december 2004, 08:50   #25
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar speelt voor Neruda de huidskleur van dat meisje een rol. Zo belangrijk zelfs dat hij er een politieke kwestie van wilt maken.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 20 december 2004, 09:44   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanvdw
Ik heb dat topic verplaats.
Mag ik dan nu de meest rechtse van alle moderatoren zijn? Het is eens wat anders dan altijd linkiewinkie, belgicist, politiek correcte, ... genoemd te worden als ik tegen "rechtsen" reageer.
Hopelijk volgen, na de publieke scheldpartijen van Neruda, ook publieke excuses.

In alle geval heeft hij zijn minder fraaie kantjes hier, nog maar eens, mooi geëxposeerd.
Ik herinner me namelijk een gelijkaardige woordenwisseling met nog een andere moderator...
Oud 20 december 2004, 10:33   #27
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik heb nog geen van die 'andere users' de moderatie weten uitschelden bij 'Suggesties en Mededelingen' omdat hun topic verplaatst werd.
nee, die schelden andere forumgebruikers uit, zodat de moderatie zijn tijd kan verprutsen met het wegknippen ervan.

Citaat:
ingenious is offline  
Oud 20 december 2004, 10:34   #28
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

We hebben ons genoeg kunnen uitleven in de aanval tegen het moderatieteam zeker? Ik zal de topic maar sluiten want veel nuttigs komt er verder niet meer uit.
Arnold is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be