![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
lees de openingspost van mitgard, mitgard stuurt duidelijk aan op een discussie over rassen of iets dergelijks. ik vind het een superbelachelijke thread, maar zoiets hoort niet in k&k. in jouw thread verkondigde je enkel wie de verkiezing gewonnen had. dat is wel k&k. indien je uit de verkiezing van dat meisje een discussie over onze multiculturele maatschappij wil starten, dan moet je in je openingspost de discussie duidelijk in die richting sturen. wedden dat je thread dan niet naar k&k verbannen wordt? |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
ik ben ook 'links' (ik ga niet akkoord met de tweedeling links en rechts, maar om de discussie te vereenvoudigen gebruik ik jouw termen) en ik heb nog nooit last gehad met de moderatie. het is niet omdat je een meningverschil hebt met de moderatie over de plaats van een topic, dat je ze daarom voor fascist moet verslijten. van mij mogen ze je gerust een ban aan je broek smeren, want zulke beledigingen zijn er zwaar over. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 december 2004 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mag ik dan nu de meest rechtse van alle moderatoren zijn? Het is eens wat anders dan altijd linkiewinkie, belgicist, politiek correcte, ... genoemd te worden als ik tegen "rechtsen" reageer. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar speelt voor Neruda de huidskleur van dat meisje een rol. Zo belangrijk zelfs dat hij er een politieke kwestie van wilt maken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval heeft hij zijn minder fraaie kantjes hier, nog maar eens, mooi geëxposeerd. Ik herinner me namelijk een gelijkaardige woordenwisseling met nog een andere moderator...
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() We hebben ons genoeg kunnen uitleven in de aanval tegen het moderatieteam zeker? Ik zal de topic maar sluiten want veel nuttigs komt er verder niet meer uit.
|
![]() |