![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat 'ons' gewoon van het standpunt uitgaan dat de éne hoer de andere niet is.
Ik vind 'meisje(s) van plezier' net iets leuker klinken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Vele bekende politici zijn aandachtshoeren.
Mensen die rechts stemmen zullen meer linkse opnoemen en mensen die links stemmen zullen meer rechtse opnoemen. Als ze fel gekant zijn tegen 1 partij zelfs een reeks mensen van die partij zie ik. ![]() Nu, je kan ze op verschillende niveaus indelen. Ik zal het eens over de partijgrenzen heen doen want de meesten hier kunnen alleen mensen opsommen van het andere spectrum dan waar zij voor stemmen. niveau 3: Meriem Almaci, Zuhal Demir, Tom Van Grieken niveau 2: Dries Van Langenhove, Meryame Kitir, Raoul Hedebouw niveau 1, the top: Frank VDB, Bart DW, Theo Francken, Bert Anciaux (vroeger), Kristof Calvo Tinne Van der Straeten vind ik geen aandachtshoer, da's gewoon een kalf.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bingo.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen, kalfjes & koeien in de wei?
Stel u gaat uit wandelen en loopt voorbij een wei waar u een koe en een vrouw in ziet staan, wat valt u dan het meest op???? Opl: De intelligente blik van de koe???? Hang ik nu weer het varken uit? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 april 2022 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ding is zeker, King Connah steekt toch met kop en tepels boven alle andere uit.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |