![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moet niet. Zolang het maar betaalbaar op mijn bord terechtkomt.
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier ben ik het met u eens. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nevenverhaaltje ivm paarden:
ik ben op vakantie heel toevallig eens in Cluny verzeild geraakt, en dan nog eens per toeval heel per ongeluk binnen gesukkeld daar in een centrum waar ze bepaalde paardenrassen in stand houden, inbegrepen het mennen, rijden, werken ... met die beesten. Er zijn zo meerdere centra in Frankrijk, elk met zijn eigen paar rassen. Wat een pracht aan stallen, beesten, koetsen en bezigheden aan opleiding van paard en (jeugdige of andere) ruiter/menner ... Tsja, als men levend erfgoed wil in standhouden, dan moet je er geen grote btw-voeten op heffen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 april 2022 om 11:45. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tip van de dag, ge hebt wel een balkon nodig om uw paard te parkeren. In de gang zoals een welbekend Nederlands artiest wel eens durft te zingen is geen goed idee.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allemaal goed en wel voor die beesten en hun baasjes,
maar ondertussen lachen we die vld-politica toch maar goed uit. En gaan we dat onthouden voor tijdens de kiescampagne straks: de vld, die de rijke paardenlui een btw-cadeautje deed.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de partij die hier voorstander van is, is dat politieke zelfmoord. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier zie, 't is al van dattum:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 april 2022 om 17:46. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|