![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klimaatverandering samengevat in 3 x 10 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=xRLbCYK_7fc ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 22 april 2022 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die onheilsprofeten gaan er altijd vanuit dat er maar één parameter wijzigt en dat al de rest ongewijzigd blijft maar dat is in de praktijk nooit het geval. Alles past zich aan aan veranderende omstandigheden en daarom komen al die onheilsprofetieën nooit uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat er jonge mensen zijn die beslissen om geen kinderen te hebben omdat we "op een stervende planeet" zitten? Dat is al te gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, het zijn de vrouwen die in bepaalde omstandigheden bepalen of er kindjes worden gemaakt of niet. De mannen hebben niets te zeggen daarin, behalve wat randinfo. Mijn vaststelling is dat het aantal kinderen tegenwoordig wel wordt overwogen in functie van het budget van de ouders. Ieder kind gelijke kansen. Zwangerschap is geen toevallige gebeurtenis meer. Maar, het milieuaspect, milieuoverwegingen ? Hm, dan denk ik dat we met excentriekelingen te maken hebben. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 april 2022 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VEEL meer mensen en een bijhorende bevolkingsgroei. Uitputting (of verbod op) van gemakkelijk bruikbare energie. De eerste tekenen zijn er. 1 regionaal oorlogje in een rijk gebied, en de hele wereld krijgt voedsel-productie problemen. Een pandemie met 0.2% sterftecijfer slaat de wereldhandel kreupel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 april 2022 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja raar ok, ik begrijp het niet goed meer nu massa immigratie terwijl de bevolking al te veel is voor dit koude gebied. ze zijn gek en vragen om een grote Hongersnood en Ramp nu als POETIN koelbloedig zijn oorlogje zal voortzetten, omdat hij nu de roebel heeft gered en een langdurige uitputtings oorlog kan betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja volgens mij moet die internationale afhankelijkheid van elkaar zsm OMLAAG, al dat gezeik met zeecontainers vol voer sjouwen over 16.000 km is ziekelijk gestoord. ik moet eens tijd maken om mijn analyse boekje te ontwikkelen inzake een eigen MASSA Remigratie beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder beschrijven als: " te waarschijnlijk om leefbaar te zijn".
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterilisatie bij de vrouw, menopauze a la carte.
Bye sex.
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() het geboortecijfer gaat achteruit sinds 1973 met dank aan Onassis
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste vind ik: als de natuur dan reageert (van pandemie tot evt oorlog, van overstroming tot bosbrand) poogt men zo idioot mogelijk die natuurlijke reacties tot nul te herleiden. Niet zo, Patrick? En doenuni ambetant: ik ben het er grotendeels mee eens ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De bevolkingspiramide van de wereld krijgt stilaan een gezonde vorm : https://www.populationpyramid.net/world/2022/ |
|
![]() |
![]() |