![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() levende muizen in de mixer en dan opeten
zieke bende
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die jongens best castreren alvorens ze zich kunnen voortplanten.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nu ook weer niet zo dat de praktijken van de Gommers niet bekend waren. 't Was geen geheim wat ze zoal uitspookten en 't ging van kwaad naar erger. Want er was immers niemand die er 'n rem opzette.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je overal passen. Wel dan is het "fuck society" hé. ![]() Laat me gerust...
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan...
Zeg, gewoon thuis blijven. The world is wicked, the world is cruel, the world is depraved.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De society ziet dat als ziek gedrag en aanvaard het niet. Enkel in de univ blijkbaar. Waarmee de vraag rijst of ze wel normaal zijn in de univ?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geraffineerder. Maar het blijft gewoon door gaan ze. Dat stopt nooit. Okay, het werk van een slager valt natuurlijk meer op. Is grof; niet subtiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het erge is dat die 18 gasten gaan voor de vrijspraak.
Ik neem aan dat er dopen zijn, maar dan op een fatsoenlijke wijze. Dopen met de dood als gevolg dient gestraft te worden. Als ik de lijst met namen van de advocaten zie zijn die gommers hun ouders allen " arme sukkels" die hun zoontjes laten studeren met een studiebeurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei al eerder dat ik jouw raadsels niet begrijp. Toch nog even, nogmaals; Het gaat om VRIJWILLIGE deelname aan dat soort praktijken. Wat er elders gebeurt (leger, werk, maatschappij ed...) zal waarschijnlijk minder vrijwillig zijn. Dat is geen vergelijk. Maar ik prijs me gelukkig dat ik nooit in dergelijke situaties terecht ben gekomen. Niet vrijwillig, want daar pas ik voor. En gelukkig ook niet onvrijwillig, ik ben niet zo'n doetje. En 't is nu ook weer niet dat de hele wereld volloopt met gestoorde psychopaten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde. Als je iemand zo foltert verdien je een zware straf. Ik hoop dan ook van harte dat er effectieve straffen uitgesproken worden maar ik vrees ervoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij geen haar op uw tanden? Of speelt gij hier 'n rolletje, met - zogezegde - diepzinnige uitspraken waar kop noch staart van te maken is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In universitaire kringen wist iedereen dat. Ze wilden op die manier bij dat elitaire clubje horen en daarna zelf schachtentemmer worden, en exact dezelfde ranzige - zoniet nog ranziger - zaken bedenken. 'n Doop hoort er min of meer bij, maar 't moet wel leuk blijven. Van dat soort varkensstreken distantieerde ik me. Ik vrees er ook voor dat de elitaire zoontjes geen zware straffen zullen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je draait het weer om, hé. Nu moet ik ineens haar op mijn tanden tonen. Daarvoor was het allemaal ranzig wat die studenten moesten ondergaan. Jij zou het nooit doen. Geen empathie. Okay. "Sta je mannetje." Wil je dat zeggen. Trek je plan. Ja, dat doe ik dan hé. Maar kom dan ook niet klagen hé. Zullen we dat afspreken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook veel mannen die geleden hebben, hé. In hun leven. Maar dat is onbelangrijk voor vrouwen. Dus als de vrouwen komen klagen, is het ineens van levensbelang.
Sta je mannetje, trek je plan. Doe ermee wat je wilt. Dan doe je dat hé. We gaan geen wonden openrijten hé. Hehe. Komaan, de weegschaal is blind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was ranzig, zelfs misdadig. Maar... Die schachten MOESTEN dat NIET ondergaan, ze hebben er vrijwillig aan deelgenomen. Ik heb mezelf er nooit toe laten verleiden om aan dat soort psychopatische "spelletjes" deel te nemen. Dus ik klaag nergens over. Ik had 'n fijne, leuke tijd, waar ik met plezier aan terugdenk. Peer pressure is immers nooit aan mij besteed geweest, ik ben geen meeloper. Ook heb ik nooit de behoefte gehad om anderen te laten lijden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 april 2022 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mag 't mij komen uitleggen. Dit gaat toch helemaal niet over jou...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 april 2022 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |