![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, tijdens de covid-periode van 2020/21 zijn er zo een paar “urban legends” geweest rond Chloordioxide en Ivermectine. Ook oppernarcist en oproerstoker Donald Trump deed er aan mee.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang de aandelen van de Pharma onze en andere politiekers schatrijk maken gaan ze de vaccins blijven promoten en alle ander middelen ontkennen tot ze er zelf bij neervallen.
VDB gaat geen 2 de keer zijn geld verbranden hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||
Vreemdeling
|
![]() MISDADIGE LEUGEN:
![]() Bron: https://www.hln.be/binnenland/kamerc....google.com%2F WAARHEID: Citaat:
1. De ontdekkers van Ivermectine, William C. Campbell en Satoshi Omura, kregen voor hun ontdekking de 'Nobelprijs voor Fysiologie of Geneeskunde'. 2. Ivermectine staat al tientallen jaren op de lijst van 'essentiële geneesmiddelen' van de wereldgezondheidsorganisatie. 3. Volgens fabrikant 'Merck' zijn sedert 1987 al meer dan vier MILJARD behandelingen met Ivermectine gedoneerd voor de bestrijding van rivierblindheid en de olifantsziekte. 4. In een artikel uit 2017 dat werd gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift 'Nature' wordt Ivermectine beschreven als "enigmatic multifaceted ‘wonder’ drug" en zegt men onder andere: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
5. Er is aanzienlijk bewijs dat Ivermectine effectief is tegen COVID-19. [1] ![]() Bron: https://www.nobelprize.org/prizes/me...press-release/ [2] ![]() Bron: https://www.who.int/publications/i/i...PS-EML-2021.02 [3] ![]() Bron: https://www.merck.com/stories/mectizan/ [4] ![]() Bron: https://www.nature.com/articles/ja201711 [5] ![]() Bron: https://c19ivermectin.com/ VANDENBROUCKE + VAN RANST + DE LEUGENPERS = MISDADIGERS DIE IN DE GEVANGENIS HOREN. Laatst gewijzigd door Anoniem_2 : 8 mei 2022 om 18:51. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Scheer u nu maar weg, schaapachtige leugenaar! Ga uw Oekraïense vlag uithangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem de eerste in de rij nr 21 en dat is een studie op slechts 500 mensen vanaf 18 jaar. Sterfkans is maar 1 op 1000 dus de groep is belachelijk en er werden zelfs geen resultaten gepost. Tweede nr 22, slechts 100 deelnemers, afgesloten, geen resultaten. Dit bedoel ik dus, als de sterfkans zo laag is moet je kunnen testen op tienduizenden mensen die nog niet besmet zijn geweest en niet gevaccineerd. Onmogelijk om dat nu nog voor elkaar te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De Amerikaanse leugenpers aan het werk:
https://rumble.com/vnu33k-some-of-th...mer-iverm.html Men moet het zien om het te geloven. Maar maak u geen zorgen, over al de rest zijn deze beroepsleugenaars eerlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ivermectine wordt ook bij mensen als geneesmiddel toegepast tegen schurft!
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik vind het ongelofelijk dat de media er in geslaagd zijn om mensen te doen geloven dat een geneesmiddel dat de Nobelprijs won, alleen maar dient tegen wormen bij dieren. Los van alle andere eigenschappen die men opzettelijk totaal negeerde.
Het is een beetje hetzelfde zoals dat de media van Geert Vanden Bossche zeggen dat hij maar een veearts is. Terwijl ze zijn doctoraat in virologie en immunologie opzettelijk negeren en zelfs ontkennen. Hoe kan iemand met gezond verstand Marc Van Ranst nu nog vertrouwen? Meningen mogen verschillend, maar als je iemand gelooft die keer op keer opzettelijk liegt en manipuleert, dan ben je gewoon simpel van geest. ![]()
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Het is inderdaad dezelfde propagandatechniek. Kleine verbetering wel: Vanden Bossche is doctor in de virologie en in de diergeneeskunde, maar niet in immunologie. Hij heeft grondige kennis van immunlogie, maar hij heeft er niet in gedoctoreerd.
Laatst gewijzigd door Anoniem_2 : 9 mei 2022 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Hij heeft dat ergens in een reactie aan VRT uitgelegd. Zijn studies verliepen in Duitsland. Het heeft daar een andere naam maar komt wel op hetzelfde neer. Het is de hoogste graad die men kan halen. Hij koos er zelf voor geen professor te zijn. Dat is meer iets voor mensen die graag de baas spelen over anderen, á la Marc Van Ranst.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang er simpele sheeple voorspellingen blijven geloven zullen de expert leugenaars blijven liegen om achteraf om te draaien als hun leugens door feiten toch aan het licht komen.
En dan hebben ze niet gelogen maar zich vergist. ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voortschrijdend inzicht noemen ze dat dan, de oplichters.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Meer van de Amerikaanse leugenpers:
FLASHBACK Rachel Maddow: Vaccine Stops COVID And Prevents Further Transmission |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en grappig: Schurft rukt op in Antwerpen: “Ik hield het niet meer uit van de jeuk” Citaat:
Citaat:
het product zelf wordt niet vernoemd in hln... ik vraag me af waarom ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oeps, toch iets door de covid maffia censuur geglipt
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Oeps
![]() Dit is toch eigenlijk onwaarschijnlijk hé. Of het nu helpt of niet tegen corona, beweren dat dit een louter veterinair middel is, dat is gewoon bewust liegen. En die leugenaars gaan dan een "vaccin" aanprijzen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk het punt, iemand die zo overduidelijk zit te liegen wordt ongeloofwaardig voor al de rest wat ie zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() één van de argumenten die onder de categorie "oneerlijkheid van de betrokken actoren" hoort en inderdaad, welke idioot gaat er nog mee in het verhaal van de autoriteiten en de aangestelde (flut)experten na weeral zo'n OVERDUIDELIJKE aangetoonde leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En hadden ze toen gewoon gezegd "een louter veterinair middel in België", dan was dat (toen) niet gelogen...
Maar een leugen meer of minder was blijkbaar geen probleem, na de vaccinoLOOG, nu ook de viroLOOG. En aan dat stukske politieker maak ik geen woorden vuil. En ondertussen heeft Substipharm (Ivermectine in tabletvorm) een marktvergunning in België, dus die schijnvertoning van 'veterinair middel' behoort nu definitief tot het verleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 mei 2022 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |