![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Skorzeny, jongen, ge zijt duidelijk nog nieuw op dit forum. Luister, als ge nog 's zo'n topikske begint dan moet daar altijd een goed uitgebalanceerd peilingske bij. Bon uwen titel is een vraag. Uw peiling kan dan gewoon
o ja o nee zijn, maar da's te eerlijk, daar zit teveel nuan, nuens..., alléé, da woord da niemand hier kent, nuwans of zoiets, enfin ge weet wel, dus daarvan zit er nog teveel in. as ge 't echt goed wil doen, dan moet uw peilignske of uw polleke* er zo uitzien: o ja, we worden overspoeld door vreemdelingen, de echt Vlaming voelt zich niet meer in Vlaanderen o nee, laten we nog wat meer m*kk*en importeren, de linkiewinkies vinden dat fijn om ons mooi Vlaanderen kapot te maken en de pensioenen van onze eigen oudjes aan de ocmw-parasieten weg te geven. Ziet ge, dan weten mensen onmiddellijk welk bolleke ze moeten opvullen. Anders is er keuze en da's te moeilijk voor rechtieslechties gelijk wij. * en met polleke bedoel ik niet dat wat dat ge in een bokshandschoen doe om de m*kk*ken mee af te motten hé
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 december 2004 om 21:11. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Parlementslid
|
Wat moet er dan gebeuren om jullie met een veilig gevoel buiten te krijgen? Alleszins de soap-series en onozele debielen spellekes afschaffen, zodat je vanvoor die TV al weggeraakt. Wat nog?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
en er waren er bij die 80% zeiden, en er waren erbij die 15% zeiden, terwijl het in werkelijkheid een dikke 5% is. maar dat had ik eigenlijk al gezegd...
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 21 december 2004 om 23:54. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het schijnt dat als je zwanger bent, je op straat ineens overal zwangere vrouwen ziet. Na de bevalling verdwijnen al die zwangere vrouwen weer even snel.
Kortom, de dingen waarmee je bezig bent in je kop zijn de dingen die je zult opmerken, d.i. de dingen die je zult selecteren uit je waarnemingsveld. _______________________________ Uiteindelijk zullen de moslims ontdekken dat ze enkel eens luid 'boe!' moeten roepen om ons weg te jagen uit Belgie. De Openbaringen van Flippend Rund, 3815 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#31 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 december 2004 om 00:23. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe kunt ge de nationaliteit op iemands gezicht aflezen ? Zelfs ambtenaren van de burgerlijke stand zullen het antwoord schuldig blijven. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
maar het gaat er eigenlijk meer over dat de perceptie en het gedacht het spijtig genoeg wint van de realiteit. maar ik dacht dat dat overbodig was om mee te delen...
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
je hebt toch de politie gebeld, hoop ik? in de drie jaar die ik in Antwerpen gespendeerd heb, heb ik mij altijd op mijn gemak gevoeld. dit in tegenstelling tot die keren in Gent, wanneer er een (toen nog) vlaams blok-feestje-of-whatever een straatje verder van mijn deur plaatsvond.
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
in sommige wijken is er een concentratie. gettho's zijn er echter niet. en antwerpen in zijn geheel 'zit niet volgepropt met volkvreemden' |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
|