![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zal het vaccin tegen Apenpokken u in een aap veranderen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Ik ben een steenezel, dus een aap zou een verbetering zijn. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Hangt af van uw politieke voorkeur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog (net) van de generatie die een spuitje tegen de pokken gekregen heb als klein manneke.
Mijn moeder zij het regelmatig altijd al tegen mij:"Gij onnozelen aap!" ....einde discussie,het is bewezen........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 mei 2022 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WHAT IF WE TURNED BACK INTO APES?
Waarom dacht u dat die apenplaneet films tegenwoordig bij veel zenders terug op het programma staan? Monkey business???? ![]() ![]() Was er een paar dagen niet ergens eentje ontsnapt een aap? ![]() p.s. In de enquête koos ik voor neen en dat heeft een reden en die reden is dat een jeugdvriendin tegen mij altijd zei: mijn lief apeke.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2022 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de boorden van de Dender zit het de laatste jaren al vol aapachtigen.
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar blijven die hysterische kreten van gouverneurs en vandenbroucke om overal mondmaskers te verplichten?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ekskjoezzzz mie , gelieve geen apen te beledigen !!!!
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof (niet zeker van) dat hij verkocht geweest is en daarna afgebroken is geweest, oud ijzer?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begin:
To find a cure , we have to go back to the future ![]() Als we een vaccin willen vinden , zullen we terug naar de toekomst moeten ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |