![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() hier voor mijn deur
voor mijn deur zijn 6 parkeerplaatsen , ze zijn aan het werken dus staat er een container op die parkeerplaatsen , ze zijn aan het werken en deuren van de container staan open : komt er een duitser aangereden en die parkeert zich voor die deuren = Domme Duitser
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Een dag na het dramatische incident in Zaventem: “Maandag zal er wraak genomen worden. Ik houd mijn dochter thuis van school”
is Zaventem opeens onveilig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een vechtpartij die eindigt met een dode en een zwaargewonde op de sporen onder de hogesnelheidstrein. ![]() En ja, wraakzuchtig is dat tuig dan ook nog dankzij de straffeloosheid en zo zijn we vertrokken voor een spiraal van geweld waarbij ook onschuldige slachtoffers vallen. Net zoals in de vs...
![]() |