![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Geef eens voorbeelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn eigen ogen is neruda terecht geband. Hij is zo'n vijf keer misschien gewaarschuwd geweest en tóch drong hij aan de moderatie verder uit te schelden, dit na de ene na de andere tipgeving van Jeroen dat hij zich koest moest houden om de sfeer hier draagzaam te houden.
Ik vind tenslotte ook wél dat een gewone gebruiker zijn plaats moet kennen en niet zomaar op de moderatie, laat staan administratie, (nog een graag hoger) kán vitten. Men is hier nog vrij mild vergeleken met bepaalde Amerikaanse fora.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 december 2004 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hier op het forum wordt er gescheld dat het niet meer op kan en bij deze users zie ik althans niets gebeuren. Zou het misschien niet beter zijn om deze users hun reacties te modereren, en pas na een bepaald afgesproken aantal moderaties te bannen. Dan ze meteen zonder pardon te bannen? Lijkt me een goed idee. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
voor de duidelijkheid: ik veroordeel de c/p praktijk niet, al heb ik soms mijn bedenkingen over degenen die zo een discussie beginnen. maar de laatste tijd bekruipt mij het ongemakkelijke gevoel dat de moderators (ik besef dat hun job niet simpel is op een politieke website) met twee maten en gewichten aan het werken zijn, en niet altijd even consequent zijn in hun sancties.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Komt er nog eens bij dat Skill Effect verbannen is, voor zover ik weet een fair discussiepartner.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar die drie dagen zijn binnen twee uurtjes al om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hetgeen opvalt is dat de zelfverklaarde "rechtsen" dat vooral doen met niet altijd even subtiele pb's, en de "linksen" dat doen met iets subtielere publieke berichten. Laatst gewijzigd door johanvdw : 22 december 2004 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() man toch, de skill drie dagen gebannen???
hopelijk hebben zijn afkickverschijnselen niet te veel weg van zijn avatar... Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
respect!
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(niet persoonlijk) Dergelijke besluiten kunnen voortvloeien uit een laag incasseringsvermogen, althans dat gaan sommigen denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ''Nigger, Nigger raus unserem land'' mag weer wel,
Wie wil mij de regels uitleggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al vind ik dat Nederlands (en niet het Duits) hier de algemene taal geldt, is het op zich aangeraden beschaafd/beleefd/respectvol te discussiëren (al zijn we allen mensen en maakt iedereen wel eens een uitschuiver). Een mutlicultopist zou er geen bezwaar mogen tegen hebben, sinds het anti-reclame voor anti-immigrantisme is, zulk taalgebruik. Wat betreft je vraag: ik ben zelf ook benieuwd, het zou een zegen zijn zouden er ergens forumregels uitgetypt staan. Een soort ordewetboek zodat iedereen weet wat kan en wat mag en wat niet. Dit alles tenzij het al bestaat uiteraard.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 december 2004 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |