![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetgangers dragen nooit iets. Probeer maar eens 3 bloempotten te dragen 5 km ver. Of uw winkelkar. Niemand die dat doet. Ook niet op hun vélo, zelfs niet in hun bakfietsen. Kijk maar eens wat beter rond. Enkel nog koffietjes drinken omdat hun voeten zeer doen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 augustus 2022 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet ver uit de buurt hier is een zone waar 20km/u op de grond geschreven staat.
Moet eens kijken met wat een snelheden er sommigen komen doorgezet. Ik hou altijd mijn hart vast als ik dat zie want het is eigenlijk een
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg , via z'n bankrekening wordt dan onnodig veel geld verhandeld !! Eigen schuld dikke bult !! Hij wordt ongelooflijk pissed-off wanneer sommige rekeningen niet betaalt kunnen worden !! Tja .... , screw the law !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan een gemiddeld verbruik van 25 liter door in eerste te blijven rijden zal dat zo gunstig zijn als aan verkeersdrempels e.d.
![]()
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eigenlijk zijn veel stadskernen niet ideaal om vol te proppen met autos
overal die lelijke dozen op rubber het plebs moet terug leren rondwandelen
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Beter die lelijke dozen tussen het groen zetten. De begoede moeten maar terug leren met de tram en de fiets rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen werk, geen handel gewoon niets. Vraag maar aan de Kool putters hoe goed hun leven was. Binnen 20 jaar lopen jullie ook weer zo rond.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maak van die 50 minstens 65 j . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vroeger kon je op de autosnelweg picknicken, dat moet je nu eens proberen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men de room er blijft afscheppen wel.
Nu ja als jullie banlieues willen om in te leven dan hebben jullie ze nu wel.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We moeten allemaal uit de auto, de auto, auto bezit moet overal verdwijnen en enkel nog beschikbaar zijn voor de elite die de baan helemaal voor zichzelf wil hebben.
De rest moet zich verplaatsen met de benenwagen, e-fiets of paard en kar. En weer zijn er collaborateurs die deze evolutie steunen: van vrij bewegen door zelf de snelheid te kunnen kiezen/aanpassen naargelang de situatie naar een betuttelend 70-50-30 en 20km/uur tot...volledig auto-verbod, dankzij azijnpissers die vergeten dat ze dan zelf ook te voet kunnen gaan. ![]() Van elke stad en centrum worden spooksteden gemaakt waar geen auto en ook geen mens meer te zien is, vooral het vergrijzend gepeupel dat slecht ter been is zal elke stadskern/woonerf noodgedwongen links moeten laten liggen waardoor handelaars ook hun boeltje kunnen pakken. Groene maar dode stadskernen en spookcentra, goed voor het milieu en het klimaat, wat minder voor de mensen. ![]()
![]() |
#39 |
|
![]() als openbaar stort
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ze maken er gedeeltelijk 2-meter fiets snelwegen van..dan mag jan met de pet de elite zien voorbij zoeven aan 200 per uur. ![]()
![]() |